JFK
Well-known member
Wielrennen kijk ik altijd op Sporza.Mooi, nu Joris nog oprotten en ik ga weer naar de NOS kijken.
Wielrennen kijk ik altijd op Sporza.Mooi, nu Joris nog oprotten en ik ga weer naar de NOS kijken.
Die heeft toch een contract tot 2024?Roglic naar INEOS? Zou wel een mooie move zijn.
Zo niet te zuinig ook zeg. Af en toe zelfs van de Belg weggezapt omdat het alleen maar om Wout ging.Met Clement val je van de regen in de drup. Joris is heel goed voor de korte samenvattingen, maar een hele rit is niet zo zijn ding.
Op de Belg is dit jaar Michel Wuyts vervangen door Renaat Schotte. Wuyts werd wel eens verweten dat ie chauvinistisch is, maar Schotte is op dat gebied nog 10 keer erger.
De Babbelbelg en Karsten worden geloof ik voornamelijk ingezet bij de Italiaanse wedstrijden. Ik kan ze ook steeds meer waarderen, alleen heb je op Eurosport natuurlijk wat last van de reclames tussendoor.
Zo die zag ik niet aankomen. Ruilen tegen ArensmanRoglic naar INEOS? Zou wel een mooie move zijn.
Cavalli vakkundig uit koers gebeukt inderdaad. Die vrouw is knettergek. Als Groenewegen al 9 maanden kreeg, mag zij zeker wel een aantal jaren brommen.Zieke crash trouwens. Australisch kampioen rijdt keihard een valpartij in. Dame die voor haar rijdt, komt met dezelfde snelheid aan en gaat opzij en vliegt de berm in
Eens, zeker ook als je ziet hoe de desbetreffende persoon reageert. Groenewegen heel schuldbewust en ook duidelijk nog last van gehad. Zij heel quasi verbaasd en relax. Ben benieuwd of ze morgen mag opstappen.Cavalli vakkundig uit koers gebeukt inderdaad. Die vrouw is knettergek. Als Groenewegen al 9 maanden kreeg, mag zij zeker wel een aantal jaren brommen.
2025 zelfs, maar dat zegt tegenwoordig ook in het wielrennen niet meer alles. Verder waarschijnlijk Eenkhoorn naar Lotto en Teunissen naar Wanty. Daartegenover de komst van Tratnik, Van Baarle, Kelderman en Valter.Die heeft toch een contract tot 2024?
Ik las trouwdatum Kelderman naar Jumbo-Visma gaat.
Vorig jaar een paar dagen in het roze gereden en uiteindelijk 14de geworden in de Giro, 12de in Lombardije, 4de in Strade Bianche, dus hij kan wel wat. Zeker bij Jumbo kan hij ook nog wel groeien, maar ik betwijfel of hij zich tussen de wereldtop zal kunnen mengen.Valter schijnt wel een talent te zijn toch?
Oh ja, de 20-jarige Brit Thomas Gloag komt ook nog, hij gaat liever naar Jumbo dan naar Ineos.2025 zelfs, maar dat zegt tegenwoordig ook in het wielrennen niet meer alles. Verder waarschijnlijk Eenkhoorn naar Lotto en Teunissen naar Wanty. Daartegenover de komst van Tratnik, Van Baarle, Kelderman en Valter.
Die gelooft ook in ketonen?Oh ja, de 20-jarige Brit Thomas Gloag komt ook nog, hij gaat liever naar Jumbo dan naar Ineos.
Geen idee, hoezo?Die gelooft ook in ketonen?
Ze is gewoon van start gegaan en ploeg steunt haar blijkbaar