Wielrennen

Reinoud

Well-known member
Met Clement val je van de regen in de drup. Joris is heel goed voor de korte samenvattingen, maar een hele rit is niet zo zijn ding.

Op de Belg is dit jaar Michel Wuyts vervangen door Renaat Schotte. Wuyts werd wel eens verweten dat ie chauvinistisch is, maar Schotte is op dat gebied nog 10 keer erger.

De Babbelbelg en Karsten worden geloof ik voornamelijk ingezet bij de Italiaanse wedstrijden. Ik kan ze ook steeds meer waarderen, alleen heb je op Eurosport natuurlijk wat last van de reclames tussendoor.
Zo niet te zuinig ook zeg. Af en toe zelfs van de Belg weggezapt omdat het alleen maar om Wout ging.

Diepe buiging voor Vos. (mede) Haar verdienste dat deze tour nu gereden wordt. Dan etappe en geel hele fijne beloning voor deze hele grote sportvrouw.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Eurosport Player all the way. Helaas niet elke koers Karsten en Jeroen, wat verreweg het beste duo is. Maar ook Bobbie en Jan kan ik meer dan prima hebben.
 

Reinoud

Well-known member
Zieke crash trouwens. Australisch kampioen rijdt keihard een valpartij in. Dame die voor haar rijdt, komt met dezelfde snelheid aan en gaat opzij en vliegt de berm in
 

Maasveld

Well-known member
Zieke crash trouwens. Australisch kampioen rijdt keihard een valpartij in. Dame die voor haar rijdt, komt met dezelfde snelheid aan en gaat opzij en vliegt de berm in
Cavalli vakkundig uit koers gebeukt inderdaad. Die vrouw is knettergek. Als Groenewegen al 9 maanden kreeg, mag zij zeker wel een aantal jaren brommen.
 

Reinoud

Well-known member
Cavalli vakkundig uit koers gebeukt inderdaad. Die vrouw is knettergek. Als Groenewegen al 9 maanden kreeg, mag zij zeker wel een aantal jaren brommen.
Eens, zeker ook als je ziet hoe de desbetreffende persoon reageert. Groenewegen heel schuldbewust en ook duidelijk nog last van gehad. Zij heel quasi verbaasd en relax. Ben benieuwd of ze morgen mag opstappen.
 

Maasveld

Well-known member
Die heeft toch een contract tot 2024?
Ik las trouwdatum Kelderman naar Jumbo-Visma gaat.
2025 zelfs, maar dat zegt tegenwoordig ook in het wielrennen niet meer alles. Verder waarschijnlijk Eenkhoorn naar Lotto en Teunissen naar Wanty. Daartegenover de komst van Tratnik, Van Baarle, Kelderman en Valter.
 

Maasveld

Well-known member
Valter schijnt wel een talent te zijn toch?
Vorig jaar een paar dagen in het roze gereden en uiteindelijk 14de geworden in de Giro, 12de in Lombardije, 4de in Strade Bianche, dus hij kan wel wat. Zeker bij Jumbo kan hij ook nog wel groeien, maar ik betwijfel of hij zich tussen de wereldtop zal kunnen mengen.
 

Maasveld

Well-known member
2025 zelfs, maar dat zegt tegenwoordig ook in het wielrennen niet meer alles. Verder waarschijnlijk Eenkhoorn naar Lotto en Teunissen naar Wanty. Daartegenover de komst van Tratnik, Van Baarle, Kelderman en Valter.
Oh ja, de 20-jarige Brit Thomas Gloag komt ook nog, hij gaat liever naar Jumbo dan naar Ineos.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ze is gewoon van start gegaan en ploeg steunt haar blijkbaar

Dacht dat het vrouwelijke wielrennen verder geëvolueerd was dan het vrouwen voetbal. Maar dan neem je hier het vrouwen wielrennen ook niet serieus. Betroffen het mannen, dan was de uitkomst anders.
 
Bovenaan