Roglic had toch al last van pijntjes?My guess: Roglic voelde al dat het 'm niet meer ging worden deze Tour. Vandaag was daarom de enige kans om de numerieke meerderheid op deze manier uit te spelen. Dat hebben ze dan ook met volle overgave gedaan.
Heel benieuwd naar morgen. Pogacar is enorm gebrand op revanche. Als het daadwerkelijk een hongerklop was vandaag ligt het echt nog helemaal open. Wat een toeval dat ik morgenmiddag vrij heb.
Je valt in herhaling.Ik heb het al eerder gezegd, maar ik hou echt van deze generatie wielrenners. Of het nou Pogacar, Van Aert, Van der Poel, Vingegaard, Bernal, Evenepoel, Mohoric, Bardet of Alaphilippe is, ze koersen allemaal om te winnen en durven ook te verliezen. Laten we in vredesnaam hopen dat ze allemaal schoon zijn, dan gaat deze generatie de geschiedenisboeken in als vertegenwoordigers van één van de mooiste tijdperken ooit van het wielrennen.
Het is al veel vaker gedaan, alleen is de uitkomst zelden zo goed geweest.Roglic had toch al last van pijntjes?
Het was gewaagd en dapper wat Jumbo liet zien. Ik kan mij niet herinneren dat een team zoiets heeft gedaan.
Hup morgen!
Met een team zoveel aanvallen achtereen?Het is al veel vaker gedaan, alleen is de uitkomst zelden zo goed geweest.
Ah je hebt het over het aantal aanvallen. Ik daccht aanval van ver met vooruitgschoven pionnen. Meestal is het zo dat de leider niet overal op reageert, dan wel nog een knecht over heeft. Misschien had Pogacar Roglic ook wel mooet laten gaan en even moeten wachten op Majka/McNulty. Maar goed, dat is allemaal achteraf.Met een team zoveel aanvallen achtereen?
Misschien speelt mijn leeftijd mij parten, maar ik kan het mij niet herinneren.