Wielrennen

erka

Well-known member
Iets met dat de Tour al beslist was en Pogacar verreweg de beste.

Schitterende etappe! Hup Vingegaard!
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Verdorie zeg, ik ben ook weer aan het werk. Mis gelijk het grootste gedeeltw van 1 van de mooiste etappes ooit. Wel de laatste 7km nog kunnen zien, inclusief demarrage Vingegaard.

Fantastisch voor die ploeg! Als er één ploeg het verdient om eindelijk eens een keer de Tour te winnen dan is het JV.
 

Miramar

Well-known member
Raar dat Pogacar eerst nog staat te glimlachen naar de camera en een half uur later kapot gaat. Denk toch iets met voeding te laat.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik denk dat Pogi ook gewoon een mens is en, net als Roglic, die inspanningen op de Galibier uiteindelijk heeft moeten bekopen. Vingegaard had een super dag en heeft alles bij elkaar ietsje minder energie hoeven te verspillen. Al zijn die marges natuurlijk heel klein en is het maar relatief.
 

Maasveld

Well-known member
My guess: Roglic voelde al dat het 'm niet meer ging worden deze Tour. Vandaag was daarom de enige kans om de numerieke meerderheid op deze manier uit te spelen. Dat hebben ze dan ook met volle overgave gedaan.

Heel benieuwd naar morgen. Pogacar is enorm gebrand op revanche. Als het daadwerkelijk een hongerklop was vandaag ligt het echt nog helemaal open. Wat een toeval dat ik morgenmiddag vrij heb.
 
Laatst bewerkt:

gevegt

Well-known member
My guess: Roglic voelde al dat het 'm niet meer ging worden deze Tour. Vandaag was daarom de enige kans om de numerieke meerderheid op deze manier uit te spelen. Dat hebben ze dan ook met volle overgave gedaan.

Heel benieuwd naar morgen. Pogacar is enorm gebrand op revanche. Als het daadwerkelijk een hongerklop was vandaag ligt het echt nog helemaal open. Wat een toeval dat ik morgenmiddag vrij heb.
Roglic had toch al last van pijntjes?
Het was gewaagd en dapper wat Jumbo liet zien. Ik kan mij niet herinneren dat een team zoiets heeft gedaan.

Hup morgen!
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik heb het al eerder gezegd, maar ik hou echt van deze generatie wielrenners. Of het nou Pogacar, Van Aert, Van der Poel, Vingegaard, Bernal, Evenepoel, Mohoric, Bardet of Alaphilippe is, ze koersen allemaal om te winnen en durven ook te verliezen. Laten we in vredesnaam hopen dat ze allemaal schoon zijn, dan gaat deze generatie de geschiedenisboeken in als vertegenwoordigers van één van de mooiste tijdperken ooit van het wielrennen.
 

gevegt

Well-known member
Ik heb het al eerder gezegd, maar ik hou echt van deze generatie wielrenners. Of het nou Pogacar, Van Aert, Van der Poel, Vingegaard, Bernal, Evenepoel, Mohoric, Bardet of Alaphilippe is, ze koersen allemaal om te winnen en durven ook te verliezen. Laten we in vredesnaam hopen dat ze allemaal schoon zijn, dan gaat deze generatie de geschiedenisboeken in als vertegenwoordigers van één van de mooiste tijdperken ooit van het wielrennen.
Je valt in herhaling.
 

Maasveld

Well-known member
Met een team zoveel aanvallen achtereen?
Misschien speelt mijn leeftijd mij parten, maar ik kan het mij niet herinneren.
Ah je hebt het over het aantal aanvallen. Ik daccht aanval van ver met vooruitgschoven pionnen. Meestal is het zo dat de leider niet overal op reageert, dan wel nog een knecht over heeft. Misschien had Pogacar Roglic ook wel mooet laten gaan en even moeten wachten op Majka/McNulty. Maar goed, dat is allemaal achteraf.
 
Bovenaan