Wielrennen

Reinoud

Well-known member
Ah je hebt het over het aantal aanvallen. Ik daccht aanval van ver met vooruitgschoven pionnen. Meestal is het zo dat de leider niet overal op reageert, dan wel nog een knecht over heeft. Misschien had Pogacar Roglic ook wel mooet laten gaan en even moeten wachten op Majka/McNulty. Maar goed, dat is allemaal achteraf.
Dat is wel het grote voordeel van Pog, nu heeft hij nog maar één opponent. Als Rog wel tijd had gepakt was het 2-1 gebleven. Blijft ook wel het mooie aan wielrennen al die verschillende mogelijkheden
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Het zal mij benieuwen hoe idioot de Nederlanders zich vandaag langs de kant gaan gedragen.
Inderdaad, ook al zo'n plek waar de idioten van de Red Bull Ring enkel voor zichzelf daar een debiel feestje gaan staan vieren.
 

erka

Well-known member
Zeer benieuwd naar vandaag. Kan me haast niet voorstellen dat het net zo'n spektakel wordt als gisteren, maar het parcours leent zich er wel voor.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Zeer benieuwd naar vandaag. Kan me haast niet voorstellen dat het net zo'n spektakel wordt als gisteren, maar het parcours leent zich er wel voor.
Ik ben vooral ook benieuwd wie van de vijf van gisteren (Vingegaard, Quintana, Bardet, Thomas en Pogacar) de enorme inspanningen van gisteren het beste verwerkt heeft. Door het koersverloop hebben ze zich geen van allen schuil kunnen houden en zijn ze vanaf de Tourmalet vol moeten gaan.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Met lekker veel fakkels zodat de renners geen adem meer krijgen.

Die types mag je gelijk de berg af flikkeren. Op een voetbaltribune waar je een beetje dom voetbal kijkt slaat dat al op de longen. Op volle inspanning is dat echt killing.
 

Maasveld

Well-known member
Ik ben vooral ook benieuwd wie van de vijf van gisteren (Vingegaard, Quintana, Bardet, Thomas en Pogacar) de enorme inspanningen van gisteren het beste verwerkt heeft. Door het koersverloop hebben ze zich geen van allen schuil kunnen houden en zijn ze vanaf de Tourmalet vol moeten gaan.
Dat is wel een heel lang tochtje geweest, van de Tourmalet naar de Granon😉
 
  • Haha
Waarderingen: erka

Jamel

Administrator
Forumleiding
Wordt zo een gekkenhuis op de Alpe.

FXotcSPUEAAdauv
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Klasse dit zeg van Roglic. Had zomaar kunnen afstappen met dat fysieke ongemak. In plaats daarvan knalt hij nu op kop voor zijn ploegmaat.
 

erka

Well-known member
Inderdaad toch niet helemaal het spektakel waar een beetje op gehoopt was. Edoch Parijs is nog ver!
 

Reinoud

Well-known member
Pog heeft aangegeven dat het reageren op de aanvallen van Vingegaard en Rog wellicht toch iets te veel was.
 
Bovenaan