Ook dat hoeft niet. Het kan ook een ploegdingetje zijn. Of Jumbo heeft hem eens geflikt.Dat weet ik, daarom snap ik de verbazing niet.
Geen idee... Dat wordt nooit bekend gemaakt. Maar dat dit wat voor hem gaat opleveren lijkt me duidelijk...
Ook dat hoeft niet. Het kan ook een ploegdingetje zijn. Of Jumbo heeft hem eens geflikt.Dat weet ik, daarom snap ik de verbazing niet.
Geen idee... Dat wordt nooit bekend gemaakt. Maar dat dit wat voor hem gaat opleveren lijkt me duidelijk...
Bettiol was eigenlijk nog veel erger.Weet jij het? Zelden zoiets raars gezien.
Vandaag is helemaal een kans voor Jumbo en Ineos om Pogacar pijn te doen. Als ze de Tour willen winnen moeten ze vandaag aanvallen i.p.v. consolideren. Ze zullen Pogacar er misschien niet afrijden, maar als hij lek rijdt of valt moeten Jumbo en Ineos ervoor gezorgd hebben dat ie geïsoleerd zit.
Dat is balen voor ze.Dat een strobaal de Jumbo ploeg nekt is toch wel symbolisch.
Kijk nu tijdens werk via NPO1 met radio commentaar. Bevalt vooralsnog primaIk was blij dat ik van Herbert af was maar van Joris word ik ook niet gelukkig, Clement kan ik nog wel pruimen maar kan niet wachten tot is het gekeuvel van Jeroen en Karsten weer kan beluisteren op Eurosport.
Nee, net als gisteren geen voorspelling vandaag.Voor vandaag ook nog een voorspelling? 😁
Eens hoor, de vraag is eigenlijk wie er 2 en 3 worden op het podium. En het is natuurlijk een geweldenaar die Pogacar maar om nou te zeggen dat we de komende 2 weken met spanning kunnen gaan kijken, nou nee.Allemaal leuk en aardig, maar deze tour heeft alles in zich om de minst spannende tour van deze eeuw te worden op alle fronten, 0 strijd voor een trui.
Het is tactisch nog slechter dan de Mobi's.Maar wat was nou de strategie van Jumbo vandaag?