Wielrennen

Maasveld

Well-known member
Dat weet ik, daarom snap ik de verbazing niet.


Geen idee... Dat wordt nooit bekend gemaakt. Maar dat dit wat voor hem gaat opleveren lijkt me duidelijk...
Ook dat hoeft niet. Het kan ook een ploegdingetje zijn. Of Jumbo heeft hem eens geflikt.
 

Reinoud

Well-known member
Vingegaard is ook wel in orde. Kan nog wel mooi gevecht worden.

Wel jammer dat Jumbo dat toch een heel mooi plan had zo de eerste week dit in rook zit opgaan. Wel denk ik dat de ploeg sterk genoeg is om UAE/Pog onder druk te blijven zetten. In ieder geval mooi dat ze van Ineos tactiek afgestapt zijn.

Balen dat Taco niet won, wel een hele fijne renner.
 

de waan

Well-known member
Vandaag is helemaal een kans voor Jumbo en Ineos om Pogacar pijn te doen. Als ze de Tour willen winnen moeten ze vandaag aanvallen i.p.v. consolideren. Ze zullen Pogacar er misschien niet afrijden, maar als hij lek rijdt of valt moeten Jumbo en Ineos ervoor gezorgd hebben dat ie geïsoleerd zit.

Voor vandaag ook nog een voorspelling? 😁
 

Eef de Kip

Well-known member
Ik was blij dat ik van Herbert af was maar van Joris word ik ook niet gelukkig, Clement kan ik nog wel pruimen maar kan niet wachten tot is het gekeuvel van Jeroen en Karsten weer kan beluisteren op Eurosport.
 

Reinoud

Well-known member
Ik was blij dat ik van Herbert af was maar van Joris word ik ook niet gelukkig, Clement kan ik nog wel pruimen maar kan niet wachten tot is het gekeuvel van Jeroen en Karsten weer kan beluisteren op Eurosport.
Kijk nu tijdens werk via NPO1 met radio commentaar. Bevalt vooralsnog prima
 

Eef de Kip

Well-known member
Ik ben wel benieuwd of Pogacar een beetje in vorm is deze Tour, zo maar kans dat hij hoge ogen gaat gooien.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

Mommiej

Well-known member
Allemaal leuk en aardig, maar deze tour heeft alles in zich om de minst spannende tour van deze eeuw te worden op alle fronten, 0 strijd voor een trui.
 

Eef de Kip

Well-known member
Allemaal leuk en aardig, maar deze tour heeft alles in zich om de minst spannende tour van deze eeuw te worden op alle fronten, 0 strijd voor een trui.
Eens hoor, de vraag is eigenlijk wie er 2 en 3 worden op het podium. En het is natuurlijk een geweldenaar die Pogacar maar om nou te zeggen dat we de komende 2 weken met spanning kunnen gaan kijken, nou nee.
 

gevegt

Well-known member
vd Poel heeft na de Giro geen wedstrijd meer gereden en daarvoor ook heel weinig.
Dan is het toch logisch dat hij nu niet presteert?
 

Eef de Kip

Well-known member
Tsja, ik vind het geweldig hoe die gozer rijdt maar ik vind het bijna niet leuk meer. Als hij wil pakt hij nog 6 ritten. Niet normaal.
 
Bovenaan