Wielrennen

JMD

Well-known member
Nou, de rit brengt dus inderdaad spektakel, maar voor de spanning in het klassement precies verkeerd, nu de grote favoriet (die al bijna onverslaanbaar leek) al zijn concurrenten op minimaal een minuut gaat rijden.
Jep. In 2014 viel tenminste Froome nog uit in de kasseienrit...
 

JMD

Well-known member
Ze gaan het gewoon redden. Had ik 20 minuten terug niet meer verwacht toen haalde de groep Pogacar in notime 1 minuut terug.

Hup Taco!
 

JMD

Well-known member
Gat nog 'maar' 30 seconden tussen Vingegaard en Pogacar...

En Pogacar gaat ook zeker van bonificatie pakken.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Pogacar heeft echt mazzel dat Stuyven zo hard op kop blijft sleuren voor helemaal niets.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Waarom blijft die Stuyven nou als een debiel rijden? Dat slaat helemaal nergens op.
 

JMD

Well-known member
Contract verdienen voor volgend jaar. Of wat geld onder tafel? Het blijft wielrennen... :p
 

JMD

Well-known member
Weet jij het? Zelden zoiets raars gezien.
Kom op zeg. Zijn jullie nou zo naief? Ik heb ooit de ploeg van Raas voor Indurain op kop zien rijden omdat Jalabert op weg was naar Mende en bezig Indurain uit het geel te rijden dat leek ook niet noodzakelijk.
Dit soort dingen gebeurt al langer in het wielrennen...
 

JMD

Well-known member
Echt nog knap hoeveel Vingegaard teruggepakt heeft. Het was een minuut, volgens de officiële uitslag is het 13 seconden aan de meet. Van Aert behoudt daardoor ook het geel.
 

Eef de Kip

Well-known member
Dit soort dingen gebeurt al langer in het wielrennen...
Ja spuit elf, ik kijk idd al wat langer.

Maar dat neemt niet weg dat ik het ongelofelijk vind dat hij dat doet. Wat zal die daar voor krijgen dan, blijkbaar heb jij iets meer inzicht.
 
Bovenaan