Jep. In 2014 viel tenminste Froome nog uit in de kasseienrit...Nou, de rit brengt dus inderdaad spektakel, maar voor de spanning in het klassement precies verkeerd, nu de grote favoriet (die al bijna onverslaanbaar leek) al zijn concurrenten op minimaal een minuut gaat rijden.
Ik heb toch voor de etappe al verteld dat iemand uit de kopgroep zou gaan winnen?Ze gaan het gewoon redden. Had ik 20 minuten terug niet meer verwacht toen haalde de groep Pogacar in notime 1 minuut terug.
Hup Taco!
Ik denk Clarke.Van der Hoorn wint!!! Wow!!
Of toch niet?
Waarom deed hij dat in Godsnaam?Pogacar heeft echt mazzel dat Stuyven zo hard op kop blijft sleuren voor helemaal niets.
Weet jij het? Zelden zoiets raars gezien.Waarom deed hij dat in Godsnaam?
Kom op zeg. Zijn jullie nou zo naief? Ik heb ooit de ploeg van Raas voor Indurain op kop zien rijden omdat Jalabert op weg was naar Mende en bezig Indurain uit het geel te rijden dat leek ook niet noodzakelijk.Weet jij het? Zelden zoiets raars gezien.
Ja spuit elf, ik kijk idd al wat langer.Dit soort dingen gebeurt al langer in het wielrennen...
Dat weet ik, daarom snap ik de verbazing niet.Ja spuit elf, ik kijk idd al wat langer.
Geen idee... Dat wordt nooit bekend gemaakt. Maar dat dit wat voor hem gaat opleveren lijkt me duidelijk...Maar dat neemt niet weg dat ik het ongelofelijk vind dat hij dat doet. Wat zal die daar voor krijgen dan,