Wielrennen

Jamel

Administrator
Forumleiding
Vandaag is helemaal een kans voor Jumbo en Ineos om Pogacar pijn te doen. Als ze de Tour willen winnen moeten ze vandaag aanvallen i.p.v. consolideren. Ze zullen Pogacar er misschien niet afrijden, maar als hij lek rijdt of valt moeten Jumbo en Ineos ervoor gezorgd hebben dat ie geïsoleerd zit.
Dat is ook weer zo.

Zoals Eef zegt; het kan bijna niet anders dan spektakel worden.
 

Eef de Kip

Well-known member
Ik zie dat de live uitzending pas om 15.00 uur begint op Ned. 1 klopt dat of heb ik wat gemist? Lijkt mij dat er toch wel eerder al iets te zien zal zijn.
 

JMD

Well-known member
Ik zie dat de live uitzending pas om 15.00 uur begint op Ned. 1 klopt dat of heb ik wat gemist? Lijkt mij dat er toch wel eerder al iets te zien zal zijn.
Zou kunnen. Kasseien (en het naw echte spektakel) zijn overigens niet voor 15.30 te verwachten...
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik zie dat de live uitzending pas om 15.00 uur begint op Ned. 1 klopt dat of heb ik wat gemist? Lijkt mij dat er toch wel eerder al iets te zien zal zijn.
Zou best kunnen, maar ik raad sowieso een abonnement op de Eurosport Player of Discovery Plus aan. Kost je een paar euro per maand, maar je hebt elke uitzending met wielrennen en tennis reclamevrij van begin tot eind tot je beschikking. Dat is bijvoorbeeld met de Tour en Wimbledon ideaal. Wimbledon gewoon 18 streams, van elke baan één. De Tour elke etappe vanaf de officieuze start tot finish, met prima commentaar en Bradley Wiggins op de motor.
 

zwammy

Well-known member
Zou best kunnen, maar ik raad sowieso een abonnement op de Eurosport Player of Discovery Plus aan. Kost je een paar euro per maand, maar je hebt elke uitzending met wielrennen en tennis reclamevrij van begin tot eind tot je beschikking. Dat is bijvoorbeeld met de Tour en Wimbledon ideaal. Wimbledon gewoon 18 streams, van elke baan één. De Tour elke etappe vanaf de officieuze start tot finish, met prima commentaar en Bradley Wiggins op de motor.
Maar hoe stream je dat dan? Op je laptop of via de eurosport website en een chrome cast?
 

JMD

Well-known member
Maar hoe stream je dat dan? Op je laptop of via de eurosport website en een chrome cast?
Ik ook via tablet en idd soms chromecast...

Verder heeft Eurosport Player ook werkelijk alles van de Olympische Spelen, oke dat is de komende 2 jaar niet aan de orde, maar toch.
 

Mommiej

Well-known member
Getuige gisteren dat die op dat laatste klimmetje geen moment voorin te zien was en gaf ook al na de tijdrit vrijdag aan dat het niet ging zoals die wou met de benen.
 

Eef de Kip

Well-known member
Hmm, daar was ik dus al bang voor en dit is nou niet bepaald een etappe waarbij je er nog doorheen komt, verder lijkt het me niet echt het type die hier een spelletje van maakt dus ik streep 'm af voor vandaag.
Hoe dan ook, laat het desondanks een spektakel worden.
 

Mommiej

Well-known member
Ondertussen denkt Cort Nielsen dat er op de kasseien ook punten zijn te verdienen voor de bollen?
 
  • Haha
Waarderingen: JMD

JMD

Well-known member
Zit nu even de routes van de komende dagen te bekijken, maar de eerste keer dat er eigenlijk weer een massasprint te verwachten is pas zondag 17 juli, en daarna nog de laatste vrijdag en de Champs Elysees...
 
Bovenaan