Wielrennen

Eef de Kip

Well-known member
Had geeneens gehoeven vind ik want zo dramatisch vond ik het niet wat hij zei maar wel klasse dat hij daar toch nog op terug komt hoor.

Mooi slot van de etappe trouwens.
 

Eef de Kip

Well-known member
Ok, dat heb ik eerlijk gezegd niet mee gekregen. Die opmerking gisteren was nav een vraag van een journalist.
 

de waan

Well-known member
Nou ja, dat doet hij niet zelf natuurlijk maar het zijn mn de journalisten die er elke keer aan refereren.

Ja, dat bedoel ik ook. Klaar ermee. Die twee worden geen vriendjes en dat maakt ook geen zak uit. Gewoon mooie duels met elkaar aangaan. En de ouwe koeien lekker in de sloot laten nu.
 

JMD

Well-known member
Zondag na de overwinning gaf hij aan dat het hem koud liet dat Groenewegen had gewonnen. En vandaag zei hij ongevraagd dat hij dat niet zo had moeten zeggen. Vind ik toch netjes.
Ja, ik zag net idd dat interview langskomen.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Eigenlijk best wel een gemiste kans voor Jumbo. Ze hadden Pogacar vandaag pijn kunnen doen.
Nou ja, nu ging UAE niet achter van Aert aan, omdat dat niet hoeft. Was Roglic of Vingegaard mee geweest, dan hadden ze het dicht gereden.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Zin in vandaag!

Ik denk dat iemand uit de kopgroep gaat winnen. Veel kanshebbers zullen toch vooral bezig gaan zijn met hun kopman te beschermen. Behalve dan iemand als Van der Poel, maar de vraag is of zijn ploeg sterk genoeg is om de koers dusdanig te controleren dat Van der Poel in een kansrijke positie kan komen.
 

Eef de Kip

Well-known member
En ik ben vooral benieuwd naar de vorm van vd Poel. Na de tijdrit zaterdag gaf hij aan nog niet echt in topvorm te zijn.
 

Batigoal

Well-known member
Nee, maar toch hoop ik stiekem wel op Matje. Zou mooi zijn als hij vandaag het eindelijk te pakken heeft.
 

Maasveld

Well-known member
Zin in vandaag!

Ik denk dat iemand uit de kopgroep gaat winnen. Veel kanshebbers zullen toch vooral bezig gaan zijn met hun kopman te beschermen. Behalve dan iemand als Van der Poel, maar de vraag is of zijn ploeg sterk genoeg is om de koers dusdanig te controleren dat Van der Poel in een kansrijke positie kan komen.
Vandaag is helemaal een kans voor Jumbo en Ineos om Pogacar pijn te doen. Als ze de Tour willen winnen moeten ze vandaag aanvallen i.p.v. consolideren. Ze zullen Pogacar er misschien niet afrijden, maar als hij lek rijdt of valt moeten Jumbo en Ineos ervoor gezorgd hebben dat ie geïsoleerd zit.
 
Bovenaan