Wat had hij gezegd dan?Goed van Jakobsen om nog even terug te komen op zijn opmerkingen van gisteren.
Nou ja, dat doet hij niet zelf natuurlijk maar het zijn mn de journalisten die er elke keer aan refereren.En nu ook maar een keer stoppen met er steeds op terugkomen.
Hij heeft anders zelf meerdere malen aangegeven dat er over gepraat moet blijven worden.Nou ja, dat doet hij niet zelf natuurlijk maar het zijn mn de journalisten die er elke keer aan refereren.
Nou ja, dat doet hij niet zelf natuurlijk maar het zijn mn de journalisten die er elke keer aan refereren.
Zondag na de overwinning gaf hij aan dat het hem koud liet dat Groenewegen had gewonnen. En vandaag zei hij ongevraagd dat hij dat niet zo had moeten zeggen. Vind ik toch netjes.Wat had hij gezegd dan?
Ja, ik zag net idd dat interview langskomen.Zondag na de overwinning gaf hij aan dat het hem koud liet dat Groenewegen had gewonnen. En vandaag zei hij ongevraagd dat hij dat niet zo had moeten zeggen. Vind ik toch netjes.
Nou ja, nu ging UAE niet achter van Aert aan, omdat dat niet hoeft. Was Roglic of Vingegaard mee geweest, dan hadden ze het dicht gereden.Eigenlijk best wel een gemiste kans voor Jumbo. Ze hadden Pogacar vandaag pijn kunnen doen.
Het was dus tactiek dat Vingegaard niet mee ging?Nou ja, nu ging UAE niet achter van Aert aan, omdat dat niet hoeft. Was Roglic of Vingegaard mee geweest, dan hadden ze het dicht gereden.
Wie van UAE had dat dicht gereden?Nou ja, nu ging UAE niet achter van Aert aan, omdat dat niet hoeft. Was Roglic of Vingegaard mee geweest, dan hadden ze het dicht gereden.
Het kwam goed uit.Het was dus tactiek dat Vingegaard niet mee ging?
Vandaag is helemaal een kans voor Jumbo en Ineos om Pogacar pijn te doen. Als ze de Tour willen winnen moeten ze vandaag aanvallen i.p.v. consolideren. Ze zullen Pogacar er misschien niet afrijden, maar als hij lek rijdt of valt moeten Jumbo en Ineos ervoor gezorgd hebben dat ie geïsoleerd zit.Zin in vandaag!
Ik denk dat iemand uit de kopgroep gaat winnen. Veel kanshebbers zullen toch vooral bezig gaan zijn met hun kopman te beschermen. Behalve dan iemand als Van der Poel, maar de vraag is of zijn ploeg sterk genoeg is om de koers dusdanig te controleren dat Van der Poel in een kansrijke positie kan komen.