Er is wel iets veranderd in besmettelijkheid. Ronde van Zwitserland heeft laten zien dat ook binnen het peloton, dus op de fiets, waarschijnlijk ook besmettingen overgaan. Daar was na een week nog iets meer dan de helft over...Tuurlijk halen 'we' Parijs... Hetzelfde hoorde je ook in de Tour van 2020, die haalde Parijs zonder noemenswaardige problemen inzake corona.
De 40 kilometer vóór de brug worden een stuk interessanter.10 Nederlanders staan morgen aan het vertrek in Kopenhagen.
Morgen een tijdrit, de toppers starten vroeg (er zal ongetwijfeld regen voorspeld zijn). Zaterdag dan de eerste rit in lijn, en wat voor 1... De laatste 25 km zijn eigenlijk zo goed als helemaal op een brug, alleen de laatste paar km is dan in de stad...
Kans op waaiers las ik idd... Conclusie: het wordt geen alledaagse eerste rit in lijn.De 40 kilometer vóór de brug worden een stuk interessanter.
Wel alweer stuk minder kans op waaiers aldus Zonneveld gisteren.De 40 kilometer vóór de brug worden een stuk interessanter.
Ja, ik skip voor de zekerheid ook maar even mijn Bahrain-rijders bij Scorito.De inval bij Bahrain lijkt toch wel een stuk serieuzer dan de standaard vlak-voor-de-tour-inval-voor-de-bühne.
Ik ben op vakantie heb dus niet alles meegekregen (Oostenrijk is niet zo wielergek, dus hoor niet veel over de Tour hier op de radio), maar wat is er gebeurd?De inval bij Bahrain lijkt toch wel een stuk serieuzer dan de standaard vlak-voor-de-tour-inval-voor-de-bühne.