Wielrennen

JMD

Well-known member
Tuurlijk halen 'we' Parijs... Hetzelfde hoorde je ook in de Tour van 2020, die haalde Parijs zonder noemenswaardige problemen inzake corona.
 

Reinoud

Well-known member
Tuurlijk halen 'we' Parijs... Hetzelfde hoorde je ook in de Tour van 2020, die haalde Parijs zonder noemenswaardige problemen inzake corona.
Er is wel iets veranderd in besmettelijkheid. Ronde van Zwitserland heeft laten zien dat ook binnen het peloton, dus op de fiets, waarschijnlijk ook besmettingen overgaan. Daar was na een week nog iets meer dan de helft over...

Uiteraard ook ploegen in z'n geheel uit de ronde gestapt uit voorzorg. Iets wat ze in de Tour niet gaan doen, maar zo zeker als jij bent lijkt mij wat optimistisch
 

Eef de Kip

Well-known member
Ze kunnen ook gewoon iets minder spastisch doen. Inmiddels is het toch wel duidelijk dat deze lichte Corona variant niet zo dramatisch meer is?
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

Maasveld

Well-known member
10 Nederlanders staan morgen aan het vertrek in Kopenhagen.

Morgen een tijdrit, de toppers starten vroeg (er zal ongetwijfeld regen voorspeld zijn). Zaterdag dan de eerste rit in lijn, en wat voor 1... De laatste 25 km zijn eigenlijk zo goed als helemaal op een brug, alleen de laatste paar km is dan in de stad...
De 40 kilometer vóór de brug worden een stuk interessanter.
 

Maasveld

Well-known member
De inval bij Bahrain lijkt toch wel een stuk serieuzer dan de standaard vlak-voor-de-tour-inval-voor-de-bühne.
 

JMD

Well-known member
De inval bij Bahrain lijkt toch wel een stuk serieuzer dan de standaard vlak-voor-de-tour-inval-voor-de-bühne.
Ik ben op vakantie heb dus niet alles meegekregen (Oostenrijk is niet zo wielergek, dus hoor niet veel over de Tour hier op de radio), maar wat is er gebeurd?
 

Eef de Kip

Well-known member
Tsjeu iig hard gereden. Ik kan me bijna niet voorstellen dat dat sneller is dan Ganna en Roglic gaan rijden.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Roglic redt het net niet.

Ganna zal er wel een seconde of 10 onderdoor gaan, maar het is een toptijd van MvdP.
 
Bovenaan