Eef de Kip
Well-known member
Hij snijdt de bocht niet goed aan
Dan moet ie er op het einde wel nog bij zitten. Vond 'm toch wel over het randje vandaag. Diskwalificatie was niet vreemd geweest. Desondanks prachtige overwinning.Overigens, als ik Bouwman zo zie sprinten en vorige week ook al dan verbaast het mij wel enigszins dat hij niet vaker wordt uitgespeeld als kopman in bijvoorbeeld Lombardije of LBL. Die jongen kan echt heel rap aankomen.
De Narvaez-fanclub bestond uit 3 behoorlijk welgevallige dames. Narvaez stopte er overigens ook nog een seconde of 10 om even gedag te zeggen.Net als van de Narvaez-fanclub overigens, maar dat had een andere reden.
Hoezo dan @Maasveld ?
Had je die beelden van VDP nog gezien? Wheelie de berg op met een lachende Eenhoorn op de achtergrond.
Bedankt! Niks voor jou zoiets trouwens?Geweldig Maasveld, veel plezier
Ja absoluut, gaat er wel van komen komend jaar. Eerst maar een keertje dichter bij huis, Ventoux lijkt me erg gaaf maar er zijn natuurlijk wel tig ritten te bedenken in Europa.Bedankt! Niks voor jou zoiets trouwens?
Ze? Dat was toch echt zijn eigen beslissing.De giro hem dus toch fysiek en mentaal geknakt. Zeker op dat laatste vlak niet nodig geweest als ze na de Spelen vorig jaar hadden besloten tot andere rol (eendagswedstrijden, tijdritten en eventueel puur voor ritzeges in grote rondes)