Wielrennen

Jamel

Administrator
Forumleiding
Nu Bora zo aan het rijden is denk ik niet dat de etappe voor de vlucht is.
Ging inderdaad in die fase dat jij dit typte heel snel van 11:30 naar 8:30. Maar sindsdien blijft het verschil schommelen rond de 9 minuten. De vluchters gaan ervoor mogen rijden.
 

Mommiej

Well-known member
Koen Bouwman dus nu 173 punt voor met nog 151 punt te halen. Giro uitrijden is genoeg, maar hij kan straks nog kroon op de giro zetten door deze bergrit te winnen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik vind het toch op z'n minst voer voor discussie hoor. Hij snijdt die Schmid wel af. Maar de fout ligt vooral bij de organisatie, met zo'n bocht op 70m van de streep.
 

Eef de Kip

Well-known member
Ik vind het toch op z'n minst voer voor discussie hoor. Hij snijdt die Schmid wel af. Maar de fout ligt vooral bij de organisatie, met zo'n bocht op 70m van de streep.
Dat laatste vooral ja maar ik zou diskwalificatie erg overdreven vinden, zelfs met oranje bril.
Schmid had mi genoeg ruimte om de bocht te maken.
 

Friesland

Well-known member
Volgens mij snijdt Schmid die bocht gewoon verkeerd aan en hindert daarbij Vendrame. En Valter mist de bocht volledig.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Overigens, als ik Bouwman zo zie sprinten en vorige week ook al dan verbaast het mij wel enigszins dat hij niet vaker wordt uitgespeeld als kopman in bijvoorbeeld Lombardije of LBL. Die jongen kan echt heel rap aankomen.
 
Bovenaan