Volgend jaar mogen de klimmers het weer uitvechten.Klopt. Maar ik kan me van de laatste jaren weinig klimWKs herinneren. Mid jaren 90 had je Colombia en Lugano, dat waren echte klimkoersen...
Volgend jaar mogen de klimmers het weer uitvechten.Klopt. Maar ik kan me van de laatste jaren weinig klimWKs herinneren. Mid jaren 90 had je Colombia en Lugano, dat waren echte klimkoersen...
Klopt. Maar ik kan me van de laatste jaren weinig klimWKs herinneren. Mid jaren 90 had je Colombia en Lugano, dat waren echte klimkoersen...
Kan me ook nog een WK in Barcelona herinneren waar Claude Criquelion destijds won. Dat parcours in 1984 ging als ik het goed heb een aantal keren over de Montjuich.
Ik sluit niets uit. Rio was ook loodzwaar.Het zal inderdaad geen vier oprij voor Sagan worden.
Er staat een Quick Steprenner. Ik hoop dat het De Plus is, maar ik ben toch bang dat het hem niet is, want hij werd echt compleet gelanceerd.
Quick Step meldt op twitter dat ze hem zojuist gesproken hebben. Hij heeft geen ernstige verwondingen en is nu per ambulance naar het ziekenhuis.
Quick Step meldt op twitter dat ze hem zojuist gesproken hebben. Hij heeft geen ernstige verwondingen en is nu per ambulance naar het ziekenhuis.