Wielrennen

Tobcoach

New member
Kan me ook nog een WK in Barcelona herinneren waar Claude Criquelion destijds won. Dat parcours in 1984 ging als ik het goed heb een aantal keren over de Montjuich.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Zo godver. Laurens de Plus dondert over de vangrail een ravijn in. Ik maak me serieus zorgen nu.
 
Laatst bewerkt:

Friesland

Well-known member
Er staat een Quick Steprenner. Ik hoop dat het De Plus is, maar ik ben toch bang dat het hem niet is, want hij werd echt compleet gelanceerd.
 
Laatst bewerkt:

Friesland

Well-known member
Er staat een Quick Steprenner. Ik hoop dat het De Plus is, maar ik ben toch bang dat het hem niet is, want hij werd echt compleet gelanceerd.

Inderdaad geen De Plus. Devenyns schijnt de Quick Steprenner te zijn geweest, die daar stond. De Plus in de ambulance.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Quick Step meldt op twitter dat ze hem zojuist gesproken hebben. Hij heeft geen ernstige verwondingen en is nu per ambulance naar het ziekenhuis.
 

erka

Well-known member
Die anderen die er stonden waren gestopt om mee te helpen. Valt inderdaad mee gelukkig.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
En dus kunnen we ons weer gewoon richten op de koers. Sammie in de attack!
 

Maasveld

Well-known member
Bakelants en Petili zijn op hetzelfde punt ook erover gedonderd. Bakelants heeft enkele gebroken ribben en rugwervels.
 
Bovenaan