Wielrennen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pascallovic

Well-known member
Het zou mij verbazen als Tom vandaag het geel pakt. Niet eens zozeer om Cancellara, maar er staan er ook nog wel een paar vrij kort achter die ik een stuk sneller omhoog zie rijden.
De muur is geen ding waar een Dumoulin zomaar even 30 seconden op hoeft te verliezen ten op zichte van Sagan, Thomas, Oss en Uran. Er zijn serieuze mogelijkheden.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
De muur is geen ding waar een Dumoulin zomaar even 30 seconden op hoeft te verliezen ten op zichte van Sagan, Thomas, Oss en Uran. Er zijn serieuze mogelijkheden.

We zullen zien. Ik zet mijn geld op het geel voor Sagan of misschien zelfs wel een Froome.
 

erka

Well-known member
De afdelingen planologie, landschapsinrichting en schoonheidscommissie zijn lang geleden opgeheven in Belgi?.

In de steden vind ik het wel wat hebben. Maar op het platteland zouden ze best wat zuiniger mogen zijn. En het is bovendien knetterduur als je overal ontwikkelingen wil toestaan. Heb je ook meer wegen te onderhouden, meer OV en ineffici?nte landbouw. Belgi? is het enige land in onze contreien met dit beleid. In Duitsland, Frankrijk en UK is platteland veel beter beschermd en in Nederland helemaal.

On topic: ze hebben er niet echt gang in.
 

Lord Flash

New member
Dumoulin werd vorig jaar 21e in de Waalse Pijl op 28 seconde van Valverde en in gezelschap van oa Fuglsang en Vandenbroeck. Het zijn nu natuurlijk heel andere omstandigheden maar het zou me heel erg verbazen als hij meer dan 30 seconde gaat verliezen op mannen als Froome en Sagan, zeker aangezien die allebei waarschijnlijk ook niet in de top 3 gaan eindigen.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Godverdomme, die gaan daar hard onderuit, bahbah

Dumoulin?

Cancellara out, zo te zien, zijn rug weer...
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Daaamn, wat een val! Cancellara ziet er niet goed uit.

Dumoulin lag erbij, maar is volgens mij weer onderweg.

Godsamme, die Katusha man....

Neutralisatie door de koersdirecteur. Verstandig.
 

JMD

Well-known member
Vraag me af hoe je dat neutraliseren overigens zou doen als er een kopgroep was.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan