Wielrennen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fabian

Active member
Maar hij gaat niet winnen. Zijn opdracht is enkel Cancellara en Martin op achterstand rijden op die muur.
 

Fabian

Active member
Die column van Zonneveld over Lars Boom is trouwens een uppercut van heb ik jou daar. Snoeihard echt.
 

vakx2.0

Banned
Ik heb er wel vertrouwen in. Dumoulin zit goed in z'n vel en is op dit moment ook gewoon een topper. Hij hoeft voor niemand onder te doen. Maar het moet natuurlijk allemaal wel precies kloppen en meezitten... zonder een beetje geluk win je sowieso niks.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dit lijkt mij ook een klusje voor Cancelara, maar desondanks, hup Dumoulin!
 

Maasveld

Well-known member
Huy is wel erg steil voor Cancellara, Dumoulin gaat wat makkelijker omhoog. Het zal zeker niet makkelijk worden, maar het zit erin. Hups Tom!
 

Lord Flash

New member
Huy is wel erg steil voor Cancellara, Dumoulin gaat wat makkelijker omhoog. Het zal zeker niet makkelijk worden, maar het zit erin. Hups Tom!

Hele korte steile stukken zoals in Vlaanderen kan Cancellara uitstekend aan, maar dit blijft bijna een kilometer steeds boven de 10% en dat is toch andere koek. Dan heb je toch ook klimvermogen nodig en gaan die extra kilo's ook wel doorwerken. Ik durf niet te zeggen of hij 6 seconde gaat pakken, maar Dumoulin zou normaal gesproken in ieder geval wel voor Cancellara moeten kunnen finishen.
 

Pascallovic

Well-known member
Het is geen zekerheidje natuurlijk dat Dumoulin het gaat doen, maar het is een reeele mogelijkheid. Als het hem niet lukt kunnen we ook niet zeggen dat hij gefaald heeft overigens.
 

vakx2.0

Banned
Vanwaar dan al die berichten dat ze op instorten staan en dat jullie miljarden nodig hebben om de boel een beetje overeind te houden????
 

vakx2.0

Banned
Geintje. Ik kom nooit in Groningen dus heb er totaal geen idee bij / mening over. Zal er ongetwijfeld prachtig(er) zijn.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Het zou mij verbazen als Tom vandaag het geel pakt. Niet eens zozeer om Cancellara, maar er staan er ook nog wel een paar vrij kort achter die ik een stuk sneller omhoog zie rijden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan