Wielrennen

Status
Niet open voor verdere reacties.

JMD

Well-known member
Precies.
Q:Wat deed jij op het moment dat Mollema de etappe won?
A:In een hoekje zitten vloeken op de NOS.

Volgens mij loopt hier niemand te schelden. Je mag toch opmerken dat iets niet handig gedaan is, of is de NOS sinds kort een Friese organisatie?
 

Maasveld

Well-known member
Tering. Dat wordt oppassen volgend jaar. Als we dan commentaar hebben op de Lotto NL Jumbo FrieslandCampina ploeg hebben we zo een ban aan onze broek, want kritiek op Friesland kan niet... :)
Het gaat om Vifit Sport en nee, ze worden geen naamsponsor.
 

JMD

Well-known member
Hoor net op Radio Tour dat bij de Vuelta geen rondemissen meer zijn. Hoogstens nog 1. Dit omdat we vrouwen niet moeten zien als 'lustobject'...
 

Reinoud

Well-known member
Had na de waaier finale hier wel wat meer reacties verwacht. Matthews pakt zijn tweede zege en loopt 50 punten in op de groene trui. Martin en Meintjes waren de verliezers in het klassement, met een klein minuutje aan de broek.
 

JMD

Well-known member
Ik hoor ook steeds vaker vrouwen hierover zeiken.

Volgens mij hebben ze 'rondemisters' bij vrouwenkoersen. Prima toch? Snap het probleem ook niet. Die rondemissen vinden het vaak hartstikke leuk om te doen volgens mij en als zij er nou geen probleem mee hebben??
 

Maasveld

Well-known member
Had na de waaier finale hier wel wat meer reacties verwacht. Matthews pakt zijn tweede zege en loopt 50 punten in op de groene trui. Martin en Meintjes waren de verliezers in het klassement, met een klein minuutje aan de broek.
70 punten.

EDIT: Hmm, Wielerflits heeft het dus fout, toch 50.
 

JMD

Well-known member
Gat nog kleiner doordat Kittel in het begin van de etappe viel, Matthes kon daardoor bij de tussensprint de volle punten pakte.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan