Wielrennen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marinos

Well-known member
Waarom stopt de NOS er mee voordat de groep gele trui binnen is? Daar gebeurde ook nog het een en ander.
 

JMD

Well-known member
Je schriftje klopt niet!
Klopt. Ik dacht dat Boom in 2015 de etappe won, maar dat was in 2014, op de dag dat NL de 1/2 finale speelde tegen Argentini? op het WK Voetbal.
(nou ja, dit kwam niet uit een schriftje, maar gewoon uit mijn hoofd...)
 
Laatst bewerkt:

Sensini

Active member
Ja hoor, dit mag niet meer fout gaan... :)


Mooi!!!
Voor het 3e jaar op rij wint NL een touretappe.

Ik ben van de verwende generatie die nog heeft meegemaakt dat 6 dagen achter elkaar een Nederlander de etappe won. En Nederlanders gele trui ?n tweede in Parijs.
 

Jozsef

New member
Waarom stopt de NOS er mee voordat de groep gele trui binnen is? Daar gebeurde ook nog het een en ander.

Onbegrijpelijk inderdaad! Leuk zo'n EK voor vrouwen maar na 5 minuten krijg je toch al zapneigingen? Dan moet je wel erg veel vrije tijd hebben zeg, om dat uit te zitten.
Bauke wint de etappe en dan blijf je er gewoon bij, tot en met de prijsuitreiking en de interviews. Zoiets is op de Belg dus ondenkbaar, h?.
 

erka

Well-known member
Nogmaals: dit keer deed de NOS niks verkeerd, ze waren gewoon op NPO2 met de rest van de etappe, met alles erop en eraan.
 

Pascallovic

Well-known member
Nogmaals: dit keer deed de NOS niks verkeerd, ze waren gewoon op NPO2 met de rest van de etappe, met alles erop en eraan.

Het enige wat je de NOS kunt aanrekenen is dat ze niet duidelijk hebben gecommuniceerd dat ze naar een andere zender gingen overschakelen. Maar voor de rest was hier niks mis mee.
 

Marinos

Well-known member
Het enige wat je de NOS kunt aanrekenen is dat ze niet duidelijk hebben gecommuniceerd dat ze naar een andere zender gingen overschakelen. Maar voor de rest was hier niks mis mee.
Dat dus. Bauke Reed over de finish, eind tune en klaar. Niet eens even tekst in beeld dat ze op NPO2 verder gingen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan