Sporza komt met een iconisch moment uit de Tour. Iedereen kent dit moment: http://sporza.be/cm/sporza/wielrennen/Tour/1.3013891
Zeker, maar zoals het eruit ziet raakt hij het stoepje 'parallel' en wordt de kracht van de botsing dus verdeeld over zijn hele been. Zou best wel eens mee kunnen vallen. Die Skyrenners naast hem krijgt klap op zijn voet, dat is een grotere klap...Als je ziet hoe Bardet met zijn onderbeen tegen dat stoepje aan komt moet die toch ook wel flink gehavend zijn zou je zeggen.
Vandaag een mooie dag om de bolletjestrui te pakken... Hopelijk een Nederlander met aanvalslust??
Ik zie een Rolland of Latour het wel proberen. De Nederlanders zullen wel met een sprinter ofzo in de kopgroep komen.
Bling kwam nog erg dicht. Demare ook heel sterk met een 6de plaats.Wat een baas joh, die Sagan.
Bling kwam nog erg dicht. Demare ook heel sterk met een 6de plaats.
Gesink drie minuten aan de broek vandaag.![]()
Dat komt zo, hij had nog geen zenuwen want hij kon de eerste week toch wel rustig aan doen.
Dat is een letterlijk citaat van hem na de proloog.
Je hebt mij nooit horen zeuren daarover...Elk jaar gezeur als de Gesinks en Mollema's voor plek zeven rijden maar nooit eens winnen en nu Gesink volledig voor een dagsucces gaat is het ook weer niet goed?
Nee, dat kan niet. Tenminste Gesink niet.Je hebt mij nooit horen zeuren daarover...
Je kan ook voor een dagsucces gaan zonder 'zomaar' minuten te laten lopen toch? En dan kan je ook nog een keurig klassement rijden.
Elk jaar gezeur als de Gesinks en Mollema's voor plek zeven rijden maar nooit eens winnen en nu Gesink volledig voor een dagsucces gaat is het ook weer niet goed?
Oke.Nee, dat kan niet. Tenminste Gesink niet.