Wielrennen

Status
Niet open voor verdere reacties.

JMD

Well-known member
Gewoon om half vijf de tv aanzetten. Is vroeg genoeg vandaag.

Heb de TV wel aanstaan, maar doe ook allerlei andere dingen tegelijkertijd ja... (en Radio Tour de France aan) Deze etappe kan je langs een liniaal uittekenen.
 

erka

Well-known member
Toch knap dat de regie bij de luchtbeelden zorgvuldig de enorme bruinkoolwinning rond M?nchengladbach en Aken bewust weet te vermijden.

Dit wordt een doodsaaie Tour, amper zware etappes.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Dit wordt ook de Tour waarin ik me ontzettend ga ergeren aan hoe vaak en op welke manier Dijkstra 'Groenewegen' uitspreekt.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ach ja, ik moet niet klagen ook. Op Eurosport zit je drie weken naar Jos? Been te luisteren. Slechter wordt het niet.
 

JMD

Well-known member
Ach ja, ik moet niet klagen ook. Op Eurosport zit je drie weken naar Jos? Been te luisteren. Slechter wordt het niet.

Sowieso is sport kijken op Eurosport dramatisch... Tussen de reclames door zie je dan af en toe nog een beetje sport...
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Letterlijk de derde man in het peloton is de man die als eerste onderuit gaat. Dan ben je dus ook gewoon kansloos in zo'n bocht. Puur geluk als je toevallig niet valt.
 

JMD

Well-known member
Letterlijk de derde man in het peloton is de man die als eerste onderuit gaat. Dan ben je dus ook gewoon kansloos in zo'n bocht. Puur geluk als je toevallig niet valt.

Precies. Soms is het ook gewoon geluk of pech hebben.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan