Met wie dan?En als Kelderman er na de eerste week nog goed voor staat, zie ik ze bij Lotto-NL-Jumbo toch ook wel weer in staat om de koers te wijzigen en de top-10 positie van Kelderman verdedigen.
Ik wist niet dat er 21 vlakke etappes zijn en de sprinttrein uit 9 man bestaat. Zo leer je nog eens wat.Tsja, dus weer niet aanvallend... jammer...
Sky brengt trouwens ook weer een lekker ploegje op de been met 'knechten' als Thomas, Landa, Nieve, Poels, Henao en Kirienka.
Met wie dan?
Die komen de Holterberg nog niet eens op.Met de andere renners. Bennett, Roosen. Niet dat die niet eraf wapperen zodra de Sky-ploeg de duimschroeven aan draait. Maar het zou me niets verbazen als ze het toch gaan proberen.
Ja, anderhalve dag. Dat helpt dus niet erg veel.Bennett kan aardig mee bergop, beetje vergelijkbaar met wat Battaglin deed voor Kruijswijk in de giro.
En dan nemen ze nog niet eens alle kleppers mee.Sky brengt trouwens ook weer een lekker ploegje op de been met 'knechten' als Thomas, Landa, Nieve, Poels, Henao en Kirienka.
Sky brengt trouwens ook weer een lekker ploegje op de been met 'knechten' als Thomas, Landa, Nieve, Poels, Henao en Kirienka.
Alleen Landa en wellicht Thomas, de rest niet.
Hij had een snipperdag. Alleen Emden reed zijn race serieus.Had Kelderman weer een te groot tandwiel erin gezet? Van Dumoulin kun je verliezen, maar meer dan een minuut is best veel.
Gaat hem dat hier nog een jaar of 10 achtervolgen?Had Kelderman weer een te groot tandwiel erin gezet? Van Dumoulin kun je verliezen, maar meer dan een minuut is best veel.