Pascallovic
Well-known member
Kelderman dus weer flink wat tijd verloren en dus zijn trui kwijt in Zwitserland. Die kan weer een zege in een rondewedstrijd op zijn buik schrijven.
Tja.
Laat hem in de Tour nou alsjeblieft gewoon proberen een dagzege te pakken in plaats van er drie weken er aan te blijven hangen. Weening zou een voorbeeld moeten zijn.
Hij moet er wel voor waken dat hij geen net niet renner wordt. Het talent is er maar ook bij hem komt het er niet uit in uitslagen. Bij de Tour zie ik hem ook wel in de slotweek in elkaar klappen en dan moet ik nog maar zien dat ie het wit kan pakken. Sowieso is het een loterij in het begin met valpartijen en een Kelderman toch wel recent reputatie voor valpartijen opgebouwd.Ik weet het niet. Een witte trui staat toch ook mooi op het palmares. De concurrentie daarvoor is niet heel denderend.
Ik denk dat de komende Tour een mooi meetmoment kan zijn. Met wit als concreet doel kan hij kijken waar hij staat als klassementsrenner. Ik verwacht overigens geen top-10 klassering met enkel volgen, dus de witte trui hoeft een etappezege ook niet uit te sluiten.Hij moet er wel voor waken dat hij geen net niet renner wordt. Het talent is er maar ook bij hem komt het er niet uit in uitslagen. Bij de Tour zie ik hem ook wel in de slotweek in elkaar klappen en dan moet ik nog maar zien dat ie het wit kan pakken. Sowieso is het een loterij in het begin met valpartijen en een Kelderman toch wel recent reputatie voor valpartijen opgebouwd.
Ik ken de grens van de witte trui niet qua leeftijd maar komt een Barguil hiervoor niet in aanmerking? Dan gaat het heel lastig worden voor Wilco. Ik ben benieuwd wat ie kan.Ik denk dat de komende Tour een mooi meetmoment kan zijn. Met wit als concreet doel kan hij kijken waar hij staat als klassementsrenner. Ik verwacht overigens geen top-10 klassering met enkel volgen, dus de witte trui hoeft een etappezege ook niet uit te sluiten.
Ook al bekend wie ze op het oog hebben als Gesink niet mee kan doen?
Dus Gesink gaat voor de eindoverwinning?
Echt he sommigen leren het ook nooit.
Verrek ja.Heeft al een giro in de benen ook
Is dat zo?Dus Gesink gaat voor de eindoverwinning?
Echt he sommigen leren het ook nooit.
Ik vind het best slecht om een te groot tandwiel te steken.Kelderman heeft gisteren geen tijd verloren omdat hij slecht was, maar omdat hij vooraan een te groot tandwiel had gestoken.
Tot zover de goede voorbereiding voor Zwitserland.