Dumoulin mist een beetje een eindschot. Daarom reken ik hem niet tot de kanshebbers.
Huh? Hij kan toch wel aardig sprinten/wegrijden.
Dumoulin mist een beetje een eindschot. Daarom reken ik hem niet tot de kanshebbers.
Huh? Hij kan toch wel aardig sprinten/wegrijden.
Hij kan redelijk sprinten, maar kan zich in de sprint natuurlijk niet meten met bijvoorbeeld Valverde of Kviatkovski. Poels ook niet echt, maar toch meer dan Dumoulin. Dan zou Tom inderdaad een late uitval moeten doen, maar dat lijkt me vrijwel onmogelijk.
Zo heeft juist ook Mollema weer vaak gewonnen, vanuit een eindschot bergop. Ik had Gesink voor Dumoulin gedaan, kan Tom alle focus op de tijdrit houden.
Hij kan redelijk sprinten, maar kan zich in de sprint natuurlijk niet meten met bijvoorbeeld Valverde of Kviatkovski. Poels ook niet echt, maar toch meer dan Dumoulin. Dan zou Tom inderdaad een late uitval moeten doen, maar dat lijkt me vrijwel onmogelijk.
Zo heeft juist ook Mollema weer vaak gewonnen, vanuit een eindschot bergop. Ik had Gesink voor Dumoulin gedaan, kan Tom alle focus op de tijdrit houden.
Weet jij het parcours?
Dank je.
Dus na de laatste berg een kilometer of 10 dalen en dan nog een dikke 10 kilometer vlak.
Een mooie uitdaging voor een tijdrijder.
Wie moet eigenlijk gaan knechten?
Paar etappe's, ben geen kenner maar kan me die nog wel herinneren. Was overigens ook de uitleg van die KNWU gast in het sportjournaal.
Danny Nelissen was op LdL en vond het heel vreemd dat Kruijswijk er bij zit. Vooral omdat de voorbereiding heel anders is.Niet en daarom gaat het waarschijnlijk ook een hele mooie open koers worden.
Kruijswijk en Mollema in de 'vroege' vlucht en Poels en Dumoulin op het vinkentouw.
Volgens mij ooit 1 etappe in de Vuelta waar hij op 'kousenvoeten' wegsloop in de laatste kilometer. Voor de rest geen enkele noemenswaardige overwinning behaald volgens mij.