Ik heb me vergist zie ik nu. Geen hekken inderdaad.
Nee, want je ziet dat deze toeschouwer veel verder op de weg zit dan de rest. Tuurlijk neemt Colbrelli een risico door er zo dicht langs te rijden, maar hij doet niks fout.
Nee, want je ziet dat deze toeschouwer veel verder op de weg zit dan de rest. Tuurlijk neemt Colbrelli een risico door er zo dicht langs te rijden, maar hij doet niks fout.
Ik vind over het algemeen dat je toeschouwers bij wielerwedstrijden legaal moet kunnen doodknuppelen.
Op basis waarvan denk je dat je meer aan Gesink hebt dan aan Kruijswijk en Mollema?Tja je mag er maar 4 meenemen.
Dat Poels en Dumoulin dat zijn is niet meer dan logisch maar ik denk dat je meer aan Gesink hebt dan aan Kruijswijk en zeker meer dan aan Mollema.
Op basis waarvan denk je dat je meer aan Gesink hebt dan aan Kruijswijk en Mollema?
Ik vind ze beiden niet heel bijzonder rijden dit jaar, dus ze hadden ook beiden thuis mogen blijven wat mij betreft. In eendagswedstrijden doen ze ook niet voor elkaar onder. Het zal wel kop of munt geweest zijn voor wie er gekozen moest worden.Dan denk ik aan een Ronde van Emila en wat koersen in Canada waar het ook heuvel/ bergachtig is.
Zoals gezegd meer in de plaatst voor Mollema dan voor Kruijswijk want die steekt in een zeer goede vorm.
Beetje opportunistisch inderdaad. Kruijswijk had zijn hele seizoen afgestemd op de Giro. Bovendien heeft Kruijswijk nog nooit top 20 gereden in een ??ndagskoers.
Lijkt me dat Dumoulin ook wel een kans moet maken voor de wegrace want als die te zwaar is , dan zal het tijdrit parcours ook te zwaar zijn voor hem lijkt me.