SanMark.
Well-known member
Stel Kruijswijk wint deze Giro. Dan hebben we al twee behoorlijke kandidaten voor sportman van het jaar voor de Olympische Spelen ?berhaupt begonnen zijn.
Wie nog meer dan ?
Stel Kruijswijk wint deze Giro. Dan hebben we al twee behoorlijke kandidaten voor sportman van het jaar voor de Olympische Spelen ?berhaupt begonnen zijn.
Verstappen ?
Verstappen inderdaad.
Je zou zeggen dat dit een prachtige ploeg zou kunnen opleveren. Moet er alleen even een enorme geldschieter komen.
Haha inderdaad. Verstappen zou geen schijn van kans mogen maken tegen Kruijswijk. Sowieso zou ik een nominatie voor een raceautobestuurder al erg dubieus vinden, maar goed.Nou, dan moet hij nog wel wat meer presteren.
Als hij nog twee GP's gaat winnen komt hij in de buurt van een Kruijswijk mocht die de Giro winnen.
Alleen een top-5 klassering, laat staan een podiumplek of eindwinst zat er nog niet in.
Niet de laatste twee jaar, maar Gesink en Mollema hebben toch al top 5 gereden?
Niet de laatste twee jaar, maar Gesink en Mollema hebben toch al top 5 gereden?
Haha inderdaad. Verstappen zou geen schijn van kans mogen maken tegen Kruijswijk. Sowieso zou ik een nominatie voor een raceautobestuurder al erg dubieus vinden, maar goed.
Schijnbaar wel ja. Naar mijn bescheiden mening heeft in de autosport het hulpmiddel echter zulk een doorslaggevende factor dat je het niet mag vergelijken met sporten waar wel de beste deelnemer wint.Want? Formule 1 is gewoon topsport toch?
Maar als je in een nieuwe auto stapt en twee nachtjes slapen verder een GP wint zegt dat toch enigszins wel iets over zijn kwaliteiten. Naast het feit dat hij 18 Is.Schijnbaar wel ja. Naar mijn bescheiden mening heeft in de autosport het hulpmiddel echter zulk een doorslaggevende factor dat je het niet mag vergelijken met sporten waar wel de beste deelnemer wint.
Schijnbaar wel ja. Naar mijn bescheiden mening heeft in de autosport het hulpmiddel echter zulk een doorslaggevende factor dat je het niet mag vergelijken met sporten waar wel de beste deelnemer wint.
Maar als je in een nieuwe auto stapt en twee nachtjes slapen verder een GP wint zegt dat toch enigszins wel iets over zijn kwaliteiten. Naast het feit dat hij 18 Is.
Dat hij een wereldtopper in zijn discipline is zal ook niemand ontkennen. Ik kwalificeer de autosport alleen een stuk lager als bijvoorbeeld de wielersport, omdat materiaal naar mijn mening een te grote invloed heeft op het eindresultaat.Maar als je in een nieuwe auto stapt en twee nachtjes slapen verder een GP wint zegt dat toch enigszins wel iets over zijn kwaliteiten. Naast het feit dat hij 18 Is.
Haha inderdaad. Verstappen zou geen schijn van kans mogen maken tegen Kruijswijk. Sowieso zou ik een nominatie voor een raceautobestuurder al erg dubieus vinden, maar goed.