Wielrennen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik zie Amador niet zo maar wegvallen.

Wel mooi hoor, de eerste vijf binnen 45 seconden.

Amador had het vandaag al lastig. Die gaat morgen minuten verliezen, denk ik.

Dit is wel de ultieme kans om eens echt hoog te eindigen met een Nederlander in een grote ronde. Nibali oogt niet supergoed. Valverde heeft altijd een mindere dag. Landa is al naar huis. Zakarin is ook niet echt in vorm. En Kruijswijk is meestal in de derde week op z'n best. Dromen mag toch?
 

de waan

Well-known member
Tuurlijk, het zou ook zomaar kunnen. Ik heb vandaag alleen de laatste kilometers gezien, dus dat Amador het lastig had heb ik niet meegekregen.
 

gevegt

Well-known member
Kruiswijk reed vandaag op de limiet en was blij dat hij in de goede groep zat.
Dat belooft niet veel goeds voor morgen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Kruiswijk reed vandaag op de limiet en was blij dat hij in de goede groep zat.
Dat belooft niet veel goeds voor morgen.

Al die gasten reden op de limiet. Amador en Zakarin hingen steeds aan het elastiek. Nibali plaatste ??n aanval, maar werd notabene teruggehaald door Battaglin. Valverde heeft helemaal niks gedaan en had zelfs niks over voor een eindsprintje voor de boni's.
 

JFK

Well-known member
Ducrot vergeleek het publiek in Nederland met de Italiaanse fans. Hij loofde de Nederlandse fans dat die niet meeliepen met renners zoals nu wel gebeurt.
Wanneer wordt Ducrot nou eens in de boeien geslagen?
Helaas moet ik nu naar deze knuppel luisteren aangezien het geluid bij Sporza loopt te kutten.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Preidler komt in de afdaling terug aan de kop van de wedstrijd. Wat zou het mooi zijn als hij voor Giant deze etappe binnen hengelt.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Echt grandioos dit. Opeens rijden we met een Nederlander om de Giro te winnen. Waanzinnig!
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Als ze nog een beetje doortrappen rijden ze nog voor de dagzege ook. Kunnen de boni's belangrijk worden. Maar Nibali kan ook nog tetugkeren in de afdaling.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan