Wielrennen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Satyr

Administrator
Forumleiding
De TTT van de Vuelta gaat over het strand. Letterlijk. De renners zijn niet heel blij.
 

A345

New member
En beginnen op een dijk waar ze met de boot naartoe moeten, en ook nog over rubberen matten....
Het wordt steeds gekker.

Merk je de laatste tijd veel vaker rondom het wielrennen. Alles voor het spektakel. Met de gezondheid of wensen van de renners wordt geen rekening gehouden.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ik vond het eerder opvallend dat ze de dinsdag voor een grote ronde nog een etappe gaan verkennen.
 

de waan

Well-known member
Wat een waardeloze oplossing. Als je als ploeg weet dat je toch niet wint zou ik lekker met een gangetje van dertig per uur gaan fietsen.
 

Pascallovic

Well-known member
Parcours werd natuurlijk ook pas deze week bekend gemaakt, zoiets kun je ook na de parcourspresentatie aan de kaak stellen.:devil:
 

de waan

Well-known member
Maurits Lammertink (uit Twente uiteraard) haalt de eerste overwinning voor Roompot binnen in de Tour du Limousin.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
En Roompot pakt direct maar de tweede zege van het seizoen. Dylan Groenewegen sprint naar een zege in de Arnhem - Veenendaal Classic. Mooi hoor!
 

JMD

Well-known member
Zit even de etappes te kijken van de Vuelta, maar die van woensdag 2 september (11e) is een juweel, 138 km met 6 beklimmingen. Daar kan de Tour een puntje aan zuigen.

Ook die van de laatste zaterdag ziet er op papier mooi uit.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Oh, kijk eens aan. Woensdag 2 september werk ik alleen in de ochtend op locatie. Dat wordt 's middags thuis werken met de Vuelta op de achtergrond. :duim:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan