inhethoekje
Active member
Verdikemme, ik maar hopen dat Nibali wint, zijn we tenminste af van dat jaarlijkse slappe gelul dat het een Hollandse berg zou zijn.
Verdikemme, ik maar hopen dat Nibali wint, zijn we tenminste af van dat jaarlijkse slappe gelul dat het een Hollandse berg zou zijn.
Hebben ze ook jarenlang gedaan met de rit naar Bordeaux, daar zijn ze eindelijk mee gekapt toen er volgens mij in de loop der jaren al 30 andere winnaars over de streep waren gekomen.Daar krijg ik ondertussen ook een slappe van....de Hollandse berg. Al 26 jaar op rij daar niet meer gewonnen. Kap er gerust eens mee.
Hebben ze ook jarenlang gedaan met de rit naar Bordeaux, daar zijn ze eindelijk mee gekapt toen er volgens mij in de loop der jaren al 30 andere winnaars over de streep waren gekomen.
Ja inderdaad Bordeaux. Daar wonnen overigens meer Belgen dan Nederlanders. Dan is het goed sneu, droevig, g?nant en teleurstellend dat je dat een HolkNdse stad gaat noemen.
Ah, bedankt Maarten voor de uitleg dat we die bochten terug moeten tellen.![]()
Dat spuwen naar Froome, wat ben je dan een ongelooflijke loser.
Ben je een volwassen vent, offer je je vakantie op om op een berg naar iemand te gaan spuwen, wat een zielig leven moet je dan wel niet hebben.
Die staat volgende week ergens in een fabriek tegen zijn collega's op te scheppen dat hij naar Froome heeft gespuwd, wat een held.
Ik hoop dat zijn baas hem herkent en hem ontslaat. Daarnaast zou ik willen zien dat zijn kinderen contact op gaan nemen met het JAC en dat zijn vrouw hem het huis uit kickt. Verder hoop ik dat ie iemand tegen komt die hem een kwartier lang regen zijn knieschijven gaat trappen, dat ie voorlopig een jaartje niet meer op zijn poten kan staan.
Wat een afschuwelijk kutjong!
De nummer laatst heeft nu een achterstand van een kleine 5 uur.... Kan me niet herinneren dat dat ooit zoveel was, voor mijn gevoel had de nummer laatst altijd iets van 3,5 uur achterstand
Overigens zowel gisteren als vandaag niemand buiten de tijdslimiet. Kan dat fabeltje dat korte etappes altijd gevaarlijker zijn qua tijdslimiet ook weer de prullenbak in. Aangezien de tijdslimiet berekent wordt dmv een percentage heb je idd bij een korte etappe minder max verliestijd, maar de etappe is ook korter, dus verlies je minder snel veel.
Genieten doe ik echt wel hoor...JMD, jij bent toch op vakantie?
Waarom al die vragen en antwoorden in je hoofd, geniet van je vakantie kerel!
Leeg je hoofd, straks moet je weer een jaar wiskunde geven aan irritante leerlingen.
Genieten doe ik echt wel hoor...No worries.
En zo irritant zijn die kinderen meestal niet hoor...
Dat overdreven gedoe dat Poels Froome gered heeft, hangt mijn keel ook wel uit.
Dat overdreven gedoe dat Poels Froome gered heeft, hangt mijn keel ook wel uit.
Gewoon even spoelen met een knalpot.Die hele tour komt me mijn keel uit.
De nummer laatst heeft nu een achterstand van een kleine 5 uur.... Kan me niet herinneren dat dat ooit zoveel was, voor mijn gevoel had de nummer laatst altijd iets van 3,5 uur achterstand
Overigens zowel gisteren als vandaag niemand buiten de tijdslimiet. Kan dat fabeltje dat korte etappes altijd gevaarlijker zijn qua tijdslimiet ook weer de prullenbak in. Aangezien de tijdslimiet berekent wordt dmv een percentage heb je idd bij een korte etappe minder max verliestijd, maar de etappe is ook korter, dus verlies je minder snel veel.
Het is mij sowieso opgevallen dat er maar heel weinig rennens zijn die dit jaar een serieus klassement willen/kunnen rijden. Er zijn na vandaag in het algemeen klassement maar 15 renners die binnen een uur van Froome staan. Het is volgens mij al heel lang niet meer gebeurd dat dat er z? weinig waren.De nummer laatst heeft nu een achterstand van een kleine 5 uur.... Kan me niet herinneren dat dat ooit zoveel was, voor mijn gevoel had de nummer laatst altijd iets van 3,5 uur achterstand
Een zeer positieve ontwikkeling. Lang geleden dat ik zo'n leuke Tour heb gezien.Het is mij sowieso opgevallen dat er maar heel weinig rennens zijn die dit jaar een serieus klassement willen/kunnen rijden. Er zijn na vandaag in het algemeen klassement maar 15 renners die binnen een uur van Froome staan. Het is volgens mij al heel lang niet meer gebeurd dat dat er z? weinig waren.