Puntentelling eendagskoersen
We hebben het gehad over de puntentelling voor de eendagskoersen. Er zijn drie puntentellingen voorbijgekomen waaruit gekozen kan worden.
1. de puntentelling die tot 2019 gold, zie:
https://devoetbalkantine.nl/threads/wielerkenner-2019-algemeen-topic.3190/
2. de puntentelling van 2020
3. een nieuwe puntentelling, zoals genoemd in bericht #2
Mijn stemadvies: puntentelling #1 als eerste keus, met puntentelling #3 als tweede keus
Teamgroottes
Maasveld geeft aan dat hij 8 renners wat te weinig vindt voor de Grote Rondes. Ik stel daarom de vraag hoe groot de teams moeten zijn voor de Grote Rondes en de eendagswedstrijden,
Mijn stemadvies, Grote Rondes: geen specifiek aantal, maar niet meer dan 12, moeilijke keuzes horen bij het spel.
Mijn stemadvies, eendagswedstrijden: niet meer dan 10.
Opschonen teams
SanMark. heeft geopperd om de teams op te schonen door renners die door iedereen zijn gekozen eruit te halen.
Mijn stemadvies: tegen, hoewel het een interessant idee is, moet het niet te moeilijk worden gemaakt.
Teams verplicht doorgeven via privéconversatie
PES5 heeft geopperd om de teams verplicht op te sturen via privéconversatie (PB).
Mijn stemadvies: tegen. Ik wil wel adviseren dat deelnemers hun teams via PB versturen, maar ik zou het niet willen verplichten.
Verder spraken PES5 en FC Zwolle Ole over het opdelen van de renners in groepen of categoriën. Dit moet nog verder uitgewerkt worden en zal dit seizoen (nog) niet ingevoerd worden. Ik wil er wel toevoegen dat ik er geen fan van ben.
----
Puntentelling:
eerste voorkeur:
tweede voorkeur:
Teamgrootte Grote Rondes:
Teamgrootte eendagskoersen:
Opschonen teams (voor/tegen):
Teams verplicht doorgeven PC (voor/tegen):