Die schijnt tactisch geniaal te zijn en is ook nog eens een kind van de club!John de Wolf kan dat waarschijnlijk wel op zich nemen.
Ik hoop dat je chronische jeuk krijgt.Die schijnt tactisch geniaal te zijn en is ook nog eens een kind van de club!![]()
Vriend!Ik hoop dat je chronische jeuk krijgt.
Op plekken zodat hij er niet bij kan!Ik hoop dat je chronische jeuk krijgt.
Dan komt vriendin gevegt mij er vanaf helpen. Ook niet verkeerd.Op plekken zodat hij er niet bij kan!
HakeCrisisoverleg in het Maasgebouw, waarschijnlijk einde van Persie. Dus welke faalhaas krijgen wij hierna?
Gewoon de assistent doorschuiven zou nu wel het meest logisch zijn.
Nee, ik ga niet antwoorden....Crisisoverleg in het Maasgebouw, waarschijnlijk einde van Persie. Dus welke faalhaas krijgen wij hierna?
Je waagt het niet.Gewoon de assistent doorschuiven zou nu wel het meest logisch zijn.
Nee, ik ga niet antwoorden....![]()
BosschaartCrisisoverleg in het Maasgebouw, waarschijnlijk einde van Persie. Dus welke faalhaas krijgen wij hierna?
Na de recente onthulling van Hugo Borst lijkt me dat niet heel verstandig.Gewoon de assistent doorschuiven zou nu wel het meest logisch zijn.
Las het inderdaad...Na de recente onthulling van Hugo Borst lijkt me dat niet heel verstandig.
Wat heeft hij gezegd?Na de recente onthulling van Hugo Borst lijkt me dat niet heel verstandig.
Wat heeft hij gezegd?
Dat mag dus niet.![]()
Onrust in trainersstaf: 'Hake zet vraagtekens bij communicatiestijl Van Persie...
Afgelopen zondag verloor Feyenoord kansloos op bezoek bij PSV. De Rotterdammers keken na twintig minuten al tegen een 3-0-achterstand aan, die uiteindelijk beperkt bleef tot slechts drie doelpunten. Na afloop waren niet alleen de supporters, maar ook de media kritisch, en al weken worden er...1908.nl
Precies. Meer dan 70 minuten de nul gehouden tegen de kampioen, met ook nog tien man… Dat biedt vertrouwen.De uitkomst van het noodoverleg is dat Van Persie mag blijven zitten.
Dat lijkt me de enige verstandige beslissing.