Wie wordt de nieuwe trainer

JMD

Well-known member
Ik ken die Wagner en Vanhaezebrouck niet. Maar dat onbekende is al beter dan de meeste die zijn genoemd in de poll. Erwin Koeman vind ik de beste optie van de bekende namen. Als Bosz vrij komt, dan Bosz. Prijzen hebben we inmiddels wel gehaald, dus dan kunnen weer een of twee seizoen leuk voetballen.

'weer' leuk voetballen? Hebben jullie dat ooit gedaan dan? :p
 

JMD

Well-known member
Gertjan Verbeek is vrij, en Makaay en consorten zijn inmiddels weg, dus verdient een herkansing.
 

Mario

Well-known member
Zolang Theo af en toe een peuk kan opsteken, en er zijn ook zat eetgelegenheden rondom de Kuip ... win win :duim:
 

Abubakari

Well-known member
Voor een Feyenoorder als jij een compliment maar de meeste mensen zullen me voor de rechter slepen wegens belediging.
 
Laatst bewerkt:

Unregistere

Well-known member
Die zouden dan een beetje zo doen, denk je?

giphy.gif


John van den Brom bovenaan in de poll, maar die lijkt toch naar FC Utrecht te gaan.
 

JMD

Well-known member
Advocaat schijnt (aldus vi) op 'pole-position' te staan als trainer van Feyenoord.
Op zich misschien niet eens zo'n gek idee als 'tussenpaus' totdat Kuijt de zaak kan overnemen.

Aan de andere kant: waarom Van Gastel niet de kans geven, die was toch al assistent onder Rutten?
 

Hankie

Well-known member
Van Gastel wil geen hoofdtrainer worden. Ik mag toch hopen dat het een grap is Advocaat en Kuyt, dan ga je weer een donkere periode in en zal de spaarzame jeugd die er nu is helemaal weglopen.
 
Bovenaan