Wie wordt de nieuwe trainer?

Wie wordt de nieuwe trainer?

  • Fred Rutten

    Stemmen: 4 20,0%
  • Alfred Schreuder

    Stemmen: 0 0,0%
  • Gert Jan Verbeek

    Stemmen: 2 10,0%
  • Kees Rijvers

    Stemmen: 7 35,0%
  • Marino Pusic

    Stemmen: 1 5,0%
  • Ruud Gullit

    Stemmen: 1 5,0%
  • Bert van Marwijk

    Stemmen: 0 0,0%
  • Nee joh, heel iemand anders......

    Stemmen: 5 25,0%

  • Totaal aantal stemmers
    20

Makanaky

Well-known member
Dat krijg je als je, na herhaaldelijk aandringen, het verdomt om succestrainer Kees Rijvers aan te stellen. Chaos!
 

De Groene Scout

Well-known member
Dit topic kan voor de verandering weer open.
Wie volgt Pusic op?
De Telegraaf denkt te weten dat de assistent Garcia Garcia serieus in beeld zou zijn om Pusic op te volgen.
Dat lijkt mij dan niet zo handig. Assistentje doorschuiven is de laatste jaren al meerdere keren niet zo succesvol geweest.
 

Unregistere

Well-known member
Poll: Wie moet de nieuwe trainer van FC Twente worden?
[*]Fred Rutten
[*]Phillip Cocu
[*]Ron Jans
[*]Klaas Wels
[*]Gonzalo Garc?a Garc?a
[*]John Lammers
[*]Hans de Koning
[*]Dick Lukkien
[*]Michael Reiziger
[*]Giovanni van Bronckhorst
[*]Maurice Steijn
[*]Arjan van der Laan
[*]Steve McClaren
[*]Peter Hyballa
[*]Jurgen Streppel
[*]Jack de Gier
[*]Ernest Faber
[*]Mario Been
[*]Wil Boessen
[*]Ulrich Landvreugd
[*]Iemand anders, nl.
[sup]Tussenstand:[/sup]
results.cgi

[sup]Ook een poll maken? Klik hier[/sup]
 

De Groene Scout

Well-known member
Eerste geluiden vooral negatief.
Goedkope oplossing, gemakkelijk oplossing en vooral vanwege het feit dat hij het hele jaar al naast Pusic heeft gezeten op de bank en niets heeft gedaan aan het tactisch onbenul naast hem.
Hij liet het maar gebeuren.
Kan natuurlijk dat Pusic te eigenwijs is geweest en niets heeft gedaan met de opmerkingen van Garcia, want dat zeggen dan weer de insiders; hij heeft wel een frissere kijk op trainen en voetbal dan de voormalig hoofdcoach.

We gaan het meemaken.
 

Atreides

Well-known member
Bijzonder dat jullie recent nog achter Lukkien aan hebben gezeten. Die man gedijt in Emmen bij relatieve rust, relatieve structuur en heeft vooral veel bekende spelers gehaald (en heel weinig echte buitenlanders, die vervolgens ook beiden mislukten). Ron Jans was denk ik een uitstekende keuze geweest als ervaren kracht met zijn kwaliteiten als people manager.

Maar goed, een jonge knul van 35 die er vorig jaar ook al zat. Had die Pusic dan lekker zijn contract uit laten dienen zou je zeggen.

edit: Dit klinkt dan wel weer positief. Al vraag ik me nog steeds af waarom ze dan eerst Lukkien proberen te halen.
“Gonzalo ken ik vanaf mijn tijd bij AGOVV, al ruim zestien jaar”, vertelt Technisch Directeur Ted van Leeuwen. “Ik heb met hem dezelfde voetbalklik als ik had met trainers als Peter Bosz en Fred Rutten. Trainers met een duidelijk voetbalplan en daar niet van afwijken. Gonzalo is weliswaar nog jong, maar klaar voor het hoofdtrainerschap. In zijn hoofd is hij al jaren trainer.”
 
Laatst bewerkt:

erka

Well-known member
Twente, het HSV van Nederland. We hoeven ons voorlopig geen zorgen te maken geloof ik. :jerry: Gonzalo Garcia :jerry:
 

De Groene Scout

Well-known member
*kick*
Nu de nieuwe technische man bekend is (Streuer) zullen komende week de gesprekken starten met mogelijk nieuwe trainers.
Duitser Zoninger is afgehaakt, aangezien Streuer met de opmerking in de media kwam bij voorkeur een Nederlandse trainer te willen.
Maandag komt de nieuwe 1e kandidaat Ron Jans in Enschede koffie drinken.
 

Batigoal

Well-known member
Ik heb die Streuer nu een paar keer aan het woord gezien in interviews, maar dat is toch gewoon een bejaarde die geen feeling heeft met voetbal van nu?
 
Bovenaan