Wie moeten er uit Oranje?

fr-keff

Active member
Die jongen wordt vaak belachelijk gemaakt, maar die heeft wel bepaalde kwaliteiten. Het is echter geen wereldtop, maar dat is Huntelaar ook nooit geweest.

Bij Nederland speelt al jaren op Robben na geen speler meer van wereldtop.
 

inhethoekje

Active member
Leuk hoor dat de Vrij het aardig doet in Rome maar ik merk er in Oranje niet veel van, hij maakt nog steeds de fouten waar wij ook elke 2 weken naar keken in de Kuip.
 

inhethoekje

Active member
Kijk aan, iedereen aan tafel bij SV vindt Klaassen de toekomstige leider van Oranje, behalve Vermeulen, maar die heeft een hekel aan Ajax dus dat is niet vreemd.
 

inhethoekje

Active member
Vermeulen heeft de lat dus nog wat hoger liggen dan de rest.

Neen, hij heeft geen kijk op deze lichting, hij leeft nog in het tijdperk Robben, Sneijder, Van Persie en Kuijt.

Als ik de lat zou leggen bij JC en de Kromme had ik nu al 30 jaar de slappe lach gehad.
 
Laatst bewerkt:
?

?uti

Guest
In Nederland zijn ze ook gek, hier vindt het gros dat van Dijk, die in een veredelde amateurcompetitie speelde in Oranje hoort.

Het niveau is daar helaas niks minder dan het niveau van de competitie waarin Bruma, Cillessen, Luuk de Jong, Klaassen, Kongolo, Narsingh, Riedewald, Tete en Zoet spelen. Als Gregory van der Wiel die bij PSG op de tribune zit opgeroepen wordt voor Oranje dan is het belachelijk dat Van Dijk thuis mag blijven.

Verder is Afellay een nietsnut die overal mislukt is, Anita is geen oranje materiaal, Martins Indi mag blij zijn als hij mag invallen bij Porto, waar de competitie overigens ook niet hoogstaand is buiten Porto, Benfica en Sporting.
 
Bovenaan