Wie moeten er in oranje

Janssen

Well-known member
Zet Verhaegh nou maar gewoon rechtsback die is het meest constant van ze allemaal. Of dat goed genoeg is is een ander verhaal. Het is vooral lood om oud ijzer.
 

Pascallovic

Well-known member
Door de naam van Ziyech kan een definitieve streep, want hij heeft volgens de NOS gekozen voor Marokko.

Erg jammer natuurlijk.
 

de waan

Well-known member
Mooi kut. Zou het nou echt een bewuste keuze zijn of past dit naadloos in rijtje 'gepruts van bondscoaches'?
 

Pascallovic

Well-known member
Mooi kut. Zou het nou echt een bewuste keuze zijn of past dit naadloos in rijtje 'gepruts van bondscoaches'?
Ik zie het niet als gepruts van de bondscoaches. Het is niet zo dat zijn naam massaal genoemd werd in combinatie met dat het belachelijk was dat hij niet bij de selectie zat. Hij heeft er een keer bijgezeten en toen raakte hij geblesseerd. Pech voor ons, maar ik denk ook wel dat hij deze beslissing bewust heeft genomen.
 

Abubakari

Well-known member
Mooi kut. Zou het nou echt een bewuste keuze zijn of past dit naadloos in rijtje 'gepruts van bondscoaches'?

Ik neem aan dat Ziyech bedacht heeft dat ie met Marokko grote kans heeft op nooit op een WK eindronde spelen en dat ie wist dat als hij geduld had hij wel voor Oranje geselecteerd zou worden, dus schijnbaar wil hij heel graag voor Marokko spelen. Of hij is erg gehecht aan een lange zomervakantie en heeft voor Marokko gekozen zodat ie niet op EK's of WK's hoeft te spelen.
 

de waan

Well-known member
Ik zie het niet als gepruts van de bondscoaches. Het is niet zo dat zijn naam massaal genoemd werd in combinatie met dat het belachelijk was dat hij niet bij de selectie zat. Hij heeft er een keer bijgezeten en toen raakte hij geblesseerd. Pech voor ons, maar ik denk ook wel dat hij deze beslissing bewust heeft genomen.

Kan me voorstellen dat een gloedvol telefoontje van Blind hem misschien nog wel aan het twijfelen had kunnen brengen. Maar misschien ook wel niet. Het zij zo.
 

de waan

Well-known member
Het is wel een prima voetballer, die de potentie heeft (had) om uit te groeien tot de nummer 10 van Oranje. Van de andere kant, het zou de eerste speler van Marokaanse origine zijn die ongeschonden de eindstreep haalt, want meesstal gaat er onderweg wel iets fout.
 

Pascallovic

Well-known member
Het is wel een prima voetballer, die de potentie heeft (had) om uit te groeien tot de nummer 10 van Oranje. Van de andere kant, het zou de eerste speler van Marokaanse origine zijn die ongeschonden de eindstreep haalt, want meesstal gaat er onderweg wel iets fout.
Een pre wat hij ten opzichte van zijn voorgangers heeft, is dat hij nog nooit in opspraak is geraakt voor wat dan ook. Geen domme rode kaarten, geen vreemde interviews, geen maniertjes, geen schorsingen of andere vreemde dingen buiten het veld. Hij heeft echt alles om het als eerste te redden.
 

Hankie

Well-known member
Een pre wat hij ten opzichte van zijn voorgangers heeft, is dat hij nog nooit in opspraak is geraakt voor wat dan ook. Geen domme rode kaarten, geen vreemde interviews, geen maniertjes, geen schorsingen of andere vreemde dingen buiten het veld. Hij heeft echt alles om het als eerste te redden.
Had Afellay ook niet op die leeftijd.
 

Maasveld

Well-known member
Misschien voelt die jongen zich wel meer Marrokaan dan Nederlander. Ik gooi maar een balletje op he.
 

Shayman

New member
Misschien voelt die jongen zich wel meer Marrokaan dan Nederlander. Ik gooi maar een balletje op he.

Moet ie ook zelf weten natuurlijk maar dan had hij ook kunnen bedanken bij z'n uitnodiging natuurlijk. Maakt me ook niet veel uit maar wel een leuke voetballer uiteraard.
 
Bovenaan