Wie moeten er in onze basis 2015/2016?

Fabian

Active member
Nou die is volgens sommige best wel goed en nog zeer jong en heeft zeer veel ervaring.
Waarom zou je zo'n iemand willen vervangen ?

Dan val ik in herhaling en krijg ik gevegt op mijn dak. :(

Op het moment dat ik de vraag stelde, dacht ik eigenlijk al... waarom doe ik dat eigenlijk?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Tsja Bruma, je ziet dat die jongen zijn Feyenoord opleiding niet heeft afgemaakt.
 

Eresd?g?

Banned
Bruma zal nooit echt de verdedigende topper worden als hij zelf zou willen zijn. Het is t allemaal net niet... Kan niet goed opbouwen maar kan ook niet top verdedigen. Dat geweldige eigen doelpunt tegen Feyenoord zegt eigenlijk alles.
 

Joost

Well-known member
Wordt het niet tijd voor een betere keeper? Ik denk dat Cocu toch ook wel moet zien dat Zoet echt niet de top gaat halen en meer thuishoort op niveau subtop.
 

gevegt

Well-known member
Wordt het niet tijd voor een betere keeper? Ik denk dat Cocu toch ook wel moet zien dat Zoet echt niet de top gaat halen en meer thuishoort op niveau subtop.

Dat ziet Cocu toch anders. Zoet kan bijtekenen tot 2019.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Wordt het niet tijd voor een betere keeper? Ik denk dat Cocu toch ook wel moet zien dat Zoet echt niet de top gaat halen en meer thuishoort op niveau subtop.

Zit steeds bij de voorselectie van het Nederlands elftal, dus in die zin hoeft hij Zoet nog niet op te geven. Ook nog een redelijk jonge keeper.
 

vakx2.0

Banned
Daarbij.. zo veel fantastische keepers lopen er niet rond. In Nederland in elk geval niet. We hebben een traditie van goede keepers... maar dit zullen wel de tussenjaren zijn.
 

Max

Administrator
Forumleiding
De laatste eerste Nederlands elftal keeper is toch alweer ruim twintig jaar geleden? Verder kan ik mij in die twintig jaar daarna ook niet echt doelmannen herinneren die grote stappen internationaal nog hebben gemaakt na PSV.
 

vakx2.0

Banned
Nee, niet na PSV. Maar in zijn PSV-tijd was Gomes echt van een on-Nederlands superieur niveau. Wat was die gast goed!

Raar en onbegrijpelijk dat 't 'm daarna niet meer echt is gelukt.
 
Laatst bewerkt:

stc

Well-known member
Ik denk dat de volgende opstelling gaat worden gebruikt in de eerste wedstrijden

Zoet
Arias, Bruma, Hendrix, Willems
Proper, Guardado, Maher
Narsingh, de Jong, Lestienne

Bank met o.a. Ismiat, Poulsen, Schaars, Brenet

Prima basis, maar een zwakke bank. Om kampioen te blijven, zullen er nog een aantal spelers bij moeten komen in de breedte
 
Bovenaan