Ik denk dat de volgende opstelling gaat worden gebruikt in de eerste wedstrijden
Zoet
Arias, Bruma, Hendrix, Willems
Proper, Guardado, Maher
Narsingh, de Jong, Lestienne
Bank met o.a. Ismiat, Poulsen, Schaars, Brenet
Prima basis, maar een zwakke bank. Om kampioen te blijven, zullen er nog een aantal spelers bij moeten komen in de breedte
Laat gaan Vakkie. Je weet dat nu eenmaal dus waarom laat je je iedere keer zo opnaaien?
Oogsten en zaaien enzo maar goed, ik ben er mee opgehouden hoor, ik trek gewoon nog een vedettje open.
Oogsten en zaaien enzo maar goed, ik ben er mee opgehouden hoor, ik trek gewoon nog een vedettje open.
Begin jij nu ook al over Bruma?
Koch komt ook nog terug.
Hendrix moet zich richten op invalbeurten en zich zo in het team spelen op het middenveld.
Hendrix moet de concurrentie aan met Guardado en ligt daar iets op achter. Misschien dat Cocu in de CL met twee verdedigende middenvelders gaat spelen, maar in de competitie niet.
Maher ontwikkelt zich niet verkeerd en wordt door de buitenwacht redelijk onderschat. Ik zou hem wel eens willen zien achter de spits.
In de CL zou Cocu voor de ervaring kunnen gaan. Dit zou kunnen betekenen dat zowel Schaars en Guardado op het middenveld gaan spelen. Maar voor de ontwikkeling zou het beter zijn als Hendrix ook in CL speelt.