Wie moeten er in onze basis 2015/2016?

stc

Well-known member
Denk eerder dat Ismiat de plaats van Bruma overneemt. Neem niet weg, dat er in de verdediging nog een speler bij kan (geldt trouwens ook voor middenveld, aanval, bank). Ik denk dat het beter is dat Hendrix een linie zakt, want op het middenveld gaat hij weinig kans krijgen.
 

gevegt

Well-known member
Begin jij nu ook al over Bruma?

Koch komt ook nog terug.
Hendrix moet zich richten op invalbeurten en zich zo in het team spelen op het middenveld.
 

Shayman

New member
Ik denk dat de volgende opstelling gaat worden gebruikt in de eerste wedstrijden

Zoet
Arias, Bruma, Hendrix, Willems
Proper, Guardado, Maher
Narsingh, de Jong, Lestienne

Bank met o.a. Ismiat, Poulsen, Schaars, Brenet

Prima basis, maar een zwakke bank. Om kampioen te blijven, zullen er nog een aantal spelers bij moeten komen in de breedte

Best wel kolder, met een extra 2e CV hebben we een prima dubbele bezetting en als Willems blijft en Afellay komt dan is die nu er al.

Natuurlijk is Isimat basis en Hendrix reserve bij Cocu en hopelijk heeft een betere optie op RA met bijv Pereiro want Narsingh kan er niet echt veel van als er wat wordt gevraagd.
 

SanMark.

Well-known member
Oogsten en zaaien enzo maar goed, ik ben er mee opgehouden hoor, ik trek gewoon nog een vedettje open.

Wel nee man, het komt allemaal van 1 kant. Lekker het slachtoffer blijven uithangen kun je er nog een beetje bij schelden ook.

Ik ben aan de Hoegaarden. Is een Vedettje nog wat te drinken ? ( ik zag die toevallig ook staan bij ons in de supermarkt)
 

zwammy

Well-known member
Oogsten en zaaien enzo maar goed, ik ben er mee opgehouden hoor, ik trek gewoon nog een vedettje open.

Goed bezig Eef, graag gedaan ook.

Mocht ik nog een pareltje tegenkomen zal ik hem weer posten. En verder inderdaad, laat gaan, laat gaan.
 

vakx2.0

Banned
Ben erg benieuwd hoe de opstelling van PSV er morgenmiddag uit ziet, bij afwezigheid van de geblesseerde Willems, geblesseerde Poulsen en - pfff - geblesseerde Ritzmaier.
 
Laatst bewerkt:

stc

Well-known member
Begin jij nu ook al over Bruma?

Koch komt ook nog terug.
Hendrix moet zich richten op invalbeurten en zich zo in het team spelen op het middenveld.

Ik heb niets tegen Bruma. Zal uiteindelijk wel een goede CV worden.

Ligt eraan of Hendrix zich op het middenveld speelt. Alles valt of staat met hoe Cocu gaat spelen op het middenveld. Ik verwacht dat Guardado gaat spelen met Proper en Maher. Alhoewel een middenveld met Hendrix en Guardado zou niet mistaan, met Maher op de nr 10 positie.
 

gevegt

Well-known member
Hendrix moet de concurrentie aan met Guardado en ligt daar iets op achter. Misschien dat Cocu in de CL met twee verdedigende middenvelders gaat spelen, maar in de competitie niet.
Maher ontwikkelt zich niet verkeerd en wordt door de buitenwacht redelijk onderschat. Ik zou hem wel eens willen zien achter de spits.
 

stc

Well-known member
Hendrix moet de concurrentie aan met Guardado en ligt daar iets op achter. Misschien dat Cocu in de CL met twee verdedigende middenvelders gaat spelen, maar in de competitie niet.
Maher ontwikkelt zich niet verkeerd en wordt door de buitenwacht redelijk onderschat. Ik zou hem wel eens willen zien achter de spits.

In de CL zou Cocu voor de ervaring kunnen gaan. Dit zou kunnen betekenen dat zowel Schaars en Guardado op het middenveld gaan spelen. Maar voor de ontwikkeling zou het beter zijn als Hendrix ook in CL speelt.
 

vakx2.0

Banned
Ik heb er veel vertrouwen in dat Hendrikx veel aan spelen toe komt ... vindt 't een prima speler. En hij kan op meerdere posities uit de voeten. Binnen een jaar of twee heeft ie een basisplaats. Nu gewoon zoveel mogelijk spelen.
 

gevegt

Well-known member
In de CL zou Cocu voor de ervaring kunnen gaan. Dit zou kunnen betekenen dat zowel Schaars en Guardado op het middenveld gaan spelen. Maar voor de ontwikkeling zou het beter zijn als Hendrix ook in CL speelt.

Ah, Schaars. Die is al uit mijn systeem gewist. Onterecht natuurlijk. Zou die niet CV kunnen spelen?
 
Bovenaan