Wie is de Mol?

Wie is de Mol?

• Totaal aantal stemmers
    22

Friesland

Well-known member
Eindstand van de poule:
1. JMD 76.160
2. Hankie (?) 61.800
3. Wigboldus 16.264
4. Mario 1930
5. SC Heerenveen 1.000
6. Friesland 500
7. Joost 0

Gefeliciteerd @JMD
@Joost heeft lang op kop gestaan, maar hij eindigt uiteindelijk met 0 punten.

• Leuk
Waarderingen: JMD

JMD

Well-known member
Eindstand van de poule:
1. JMD 76.160
2. Hankie (?) 61.800
3. Wigboldus 16.264
4. Mario 1930
5. SC Heerenveen 1.000
6. Friesland 500
7. Joost 0

Gefeliciteerd @JMD
@Joost heeft lang op kop gestaan, maar hij eindigt uiteindelijk met 0 punten.
Die stand zegt eigenlijk altijd achteraf pas wat, je kan elke week niet op de mol zitten, maar als je steeds de mazzel hebt dat degene op wie jij zit niet uitvalt blijf je al je punte; houden

Batigoal

Well-known member
Hoogste pot sinds 2018 (Georgië) overigens
Ja opmerkelijk. Er zat volgens mij ook niet echt een opdracht tussen waarin ze een groot deel van de pot kunnen kwijtraken, dat scheelt wel. Maar in die zin zou je zeggen dat Daan het niet zo goed heeft gedaan, maar ik vond het wel een leuke Mol. Als olijke duo samen met Bram maakten zij wel het seizoen.

JMD

Well-known member
Ja opmerkelijk. Er zat volgens mij ook niet echt een opdracht tussen waarin ze een groot deel van de pot kunnen kwijtraken, dat scheelt wel. Maar in die zin zou je zeggen dat Daan het niet zo goed heeft gedaan, maar ik vond het wel een leuke Mol. Als olijke duo samen met Bram maakten zij wel het seizoen.
Nou ja, er ging natuurlijk wel 3500 uit bij die deja-vu-opdracht en dat dobbelen had geld kunnen kosten.

De kans op een 6 en een 2 is 1/18 (niet 1 op 36 zoals in die uitzending gezegd werd), maar Bram had het direct en Daan ook snel.

En er zaten wel wat opdrachten in met mingeld (lasergame, onderwater enz) alleen werd dat niet veel gehaald.

Verder maakte dat duo inderdaad het seizoen, Bram vond ik nog leuker, wat een droogkloot is dat.

Bovenaan