Wie is de Mol?

Wie is de Mol?

• Totaal aantal stemmers
    22

Batigoal

Well-known member
Op zich had dit seizoen wel een leuke Mol en het land is mooi, maar de opdrachten vond ik maar saai en weinig spectaculair. Op de een of andere manier pakte dit seizoen me wat minder.

JMD

Well-known member
Op zich had dit seizoen wel een leuke Mol en het land is mooi, maar de opdrachten vond ik maar saai en weinig spectaculair. Op de een of andere manier pakte dit seizoen me wat minder.
Jep, eens. Er zaten echt een paar opdrachten tussen die 'uit nood ontstaan' opdrachten leken, zoals die bv op de markt in de laatste aflevering. Die opdracht van het slapen op vliegveld enz was letterlijk een herhaling van die in Oregon (Las Vegas/Elvis enz), waarbij het deel dat Ray zag uiteindelijk niet zo eens heel veel invloed had (want Roos/Sam kregen die aanwijziging letterlijk ook na de 'liegopdracht' (ook die vond ik niet echt leuk) en was de beloning (filmpjes van de lift kijken) ook niet echt spectaculair.)
Wel leuk vond ik die mindfuck voor de finalevrijstelling.

En ja, de laagste pot ooit, maar ja, er kon flink geld uitgehaald worden door die vrijstellingsopdracht...

Ik vond de zomermol (met onbekende NL) leuker. En wat mij betreft mag Rik wel vervangen worden door Hila, tijd voor een andere presentator.

En leuk hoor dat we in september weer een extra WIDM krijgen, maar afgelopen zomer dus ook al, dan wordt het op een gegeven moment ook niet meer speciaal dat er een extra reeks is

Fregge

Well-known member
Geen zorgen JMD. Volgende week zondag begint de Belgische versie van de Mol. Die is doorgaans veel leuker. Qua opdrachten, qua Mol (Lennart is nog steeds de allerbeste Mol die ik ooit te werk heb zien gaan), maar ook de montage is veel beter dan die van Nederland

Bovenaan