Wie is de Mol?

Wie is de Mol?

• Totaal aantal stemmers
    22

Batigoal

Well-known member
Cambodja, dat staat hoog op mijn lijstje!

Verder wel een aantal bekende gezichten. Maar goed, vaak leer je ze na een aflevering of 2 vooral kennen als kandidaten dus dat maakt niet uit.

JMD

Well-known member
Maaike Martens speelde (onder andere) in de Luizenmoeder. Verder ken ik ook Roos Moggree.
En ook ooit 1 van de 'Bloemenmeisjes' in de show Schreeuwstorm van Youp van 't Hek. Een van de meest onverwachte eindes ooit van een cabaretprogramma.

JMD

Well-known member
Verder wel een aantal bekende gezichten. Maar goed, vaak leer je ze na een aflevering of 2 vooral kennen als kandidaten dus dat maakt niet uit.
Dat vind ik idd 1 van de leukste dingen. Je leert ineens hele andere bekende Nederlanders kennen. Dus ik vind het leuk dat ik er nu meer al ken, maar ook als het 0 bekenden zijn verheug ik me er op.

Zijn er trouwens mensen die van de zomer WIDM met de Onbekende Nederlanders hebben gekeken? Die was ook erg leuk. En Hilai Noorzai, die eerder al meedeed aan WIDM, was een hele goede presentatrice (en leuk om te zien ook :)), die mag het wel overnemen als Rik vd Westelaken ooit stopt.

Bovenaan