Wie is de Mol?

Wie is de Mol?

• Totaal aantal stemmers
    22

Batigoal

Well-known member
Cambodja, dat staat hoog op mijn lijstje!

Verder wel een aantal bekende gezichten. Maar goed, vaak leer je ze na een aflevering of 2 vooral kennen als kandidaten dus dat maakt niet uit.

JMD

Well-known member
Maaike Martens speelde (onder andere) in de Luizenmoeder. Verder ken ik ook Roos Moggree.
En ook ooit 1 van de 'Bloemenmeisjes' in de show Schreeuwstorm van Youp van 't Hek. Een van de meest onverwachte eindes ooit van een cabaretprogramma.

JMD

Well-known member
Verder wel een aantal bekende gezichten. Maar goed, vaak leer je ze na een aflevering of 2 vooral kennen als kandidaten dus dat maakt niet uit.
Dat vind ik idd 1 van de leukste dingen. Je leert ineens hele andere bekende Nederlanders kennen. Dus ik vind het leuk dat ik er nu meer al ken, maar ook als het 0 bekenden zijn verheug ik me er op.

Zijn er trouwens mensen die van de zomer WIDM met de Onbekende Nederlanders hebben gekeken? Die was ook erg leuk. En Hilai Noorzai, die eerder al meedeed aan WIDM, was een hele goede presentatrice (en leuk om te zien ook :)), die mag het wel overnemen als Rik vd Westelaken ooit stopt.

SC Heerenveen

Well-known member
Dat vind ik idd 1 van de leukste dingen. Je leert ineens hele andere bekende Nederlanders kennen. Dus ik vind het leuk dat ik er nu meer al ken, maar ook als het 0 bekenden zijn verheug ik me er op.

Zijn er trouwens mensen die van de zomer WIDM met de Onbekende Nederlanders hebben gekeken? Die was ook erg leuk. En Hilai Noorzai, die eerder al meedeed aan WIDM, was een hele goede presentatrice (en leuk om te zien ook :)), die mag het wel overnemen als Rik vd Westelaken ooit stopt.
Ja, die onbekende serie was erg leuk! En Hila deed het goed als presentatrice.

Friesland

Well-known member
Vergeet niet je punten in te zetten.
Jullie hebben nog een kleine 50 minuten voor het sluiten van de eerste ronde!

Joost

Well-known member
Vond het weinig spectaculair dit keer. Het idee is goed maar de uitwerking niet bijzonder.
Daarnaast stoor ik me ook steeds meer aan de tussenstukjes waarin alle deelnemers even aan het woord komen, dat haalt heel erg de vaart uit het programma en voegt niets toe.

JMD

Well-known member
Jep. Het was van tevoren aangekondigd als de 'meest spectaculaire opening ooit', maar vond het ook wel meevallen. De Mol was in het begin nog niet gekozen, poe poe... Dat maakt voor de spelers in het begin niks uit, want ze vertrouwen toch niemand. En de enige voor wie het op een gegeven moment echt verandert is de Mol zelf.

Hoop wel dat ze nog gaan uitleggen hoe nu de Mol gekozen is. Is het degene met de meeste/minste stemmen in de eliminatie. Of degene die bepaalde eigenschappen kreeg toebedeeld in de tempel? Opvallend ook dat Sam zei dat hij geen Mol wilde zijn, dat lijkt me bluf.

Ook opvallend dat niet precies werd gezegd wiens gelukte opdrachten uiteindelijk niet gelukt bleken te zijn in de 2e opdracht. Ik neem aan Maaike/Nora met de taart en Roos/Teun met het niet vasthouden van de schaal door Roos, maar dat werd nergens in het spel bevestigd.

Friesland

Well-known member
Voor de pouledeelnemers, vergeet de testvraag niet te beantwoorden, voor zover je dat nog niet gedaan hebt. Het kan nog tot morgenochtend.

• Leuk
Waarderingen: JMD
Bovenaan