Wie gaat er promoveren??

Bernardo

Well-known member
Jullie spelen thuis; 4-0 dus. Dit NEC is helemaal niet zo goed, jullie achterhoede maakt niet van zulke blunders en van Rooij gaat echt die bal er met nog een zondagsschool inschieten.
Wil het nog wel zien hoor, denk dat beide ploegen elkaar helemaal niks ontlopen. Beide verdedigend heel degelijk, paar spelers gaan het verschil maken.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Lokwinske @zwammy!

Emmen heeft nu wel een probleem. Met een dikke 5 mln de 9e spelersbegroting en veel dikbetaalde spelers. Dat wordt saneren. Sterkte @Atreides
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Die Peruanen gaan sowieso weg, in de KKD mag je geen niet-EU spelers hebben.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Sinds wanneer dat? Pena heeft overigens ook een Spaans paspoort.

Ik heb geen idee, maar het mag niet in Football Manager, dus dan klopt het.

Nee, ik heb even gekeken naar alle buitenlandse spelers in de KKD en die hebben óf een EU paspoort,, óf die spelen bij een Jong team en hebben dus een Eredivisie contract.

 

erka

Well-known member
Lokwinske @zwammy!

Emmen heeft nu wel een probleem. Met een dikke 5 mln de 9e spelersbegroting en veel dikbetaalde spelers. Dat wordt saneren. Sterkte @Atreides

Die Lubbers betaalt die dure spelers volgens mij allemaal uit eigen zak. Dus die drukken eigenlijk niet op de begroting van Emmen.
 

Joost

Well-known member
Blijkt nu ook nog dat er een handsbal was in de aanloop naar de 1-0 van NEC. En niet een kleintje, gewoon een heel duidelijk.
Had het zelf ook niet gezien maar waarom hebben we dan een VAR?
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Blijkt nu ook nog dat er een handsbal was in de aanloop naar de 1-0 van NEC. En niet een kleintje, gewoon een heel duidelijk.
Had het zelf ook niet gezien maar waarom hebben we dan een VAR?
Maar verwacht je dan dat de VAR een minuut achter loopt en elke beweging even checkt? Dat gaat niet he? Kijk naar de 1-0 van Man Utd tegen Fulham, dat was buitenspel, maar ook pas nadat er een bepaald shot van achter de goal te zien was. Je kunt niet verwachten dat de VAR alle beelden in real time kan nakijken op een eventuele fout.
 

Joost

Well-known member
Maar verwacht je dan dat de VAR een minuut achter loopt en elke beweging even checkt? Dat gaat niet he? Kijk naar de 1-0 van Man Utd tegen Fulham, dat was buitenspel, maar ook pas nadat er een bepaald shot van achter de goal te zien was. Je kunt niet verwachten dat de VAR alle beelden in real time kan nakijken op een eventuele fout.
Een VAR controleert toch of er in de aanloop naar een doelpunt een overtreding is gemaakt? Dit was 11 seconde voor het doelpunt.

Lange bal van NEC, aanname bovenop een uitgestoken arm, kort passje, diepe bal richting van Rooij die 'm waanzinnig binnenknalt.
 

Fregge

Well-known member
En dan zou ik wel willen weten waarom hier niet ingegrepen wordt en dus geen hands een juiste conclusie is, maar Alvarez in de Kuip wel hands was.
 

ALenstra

Well-known member
Lokwinske @zwammy!

Emmen heeft nu wel een probleem. Met een dikke 5 mln de 9e spelersbegroting en veel dikbetaalde spelers. Dat wordt saneren. Sterkte @Atreides
Hun salarispost is nog harder gestegen dan die van Ajax. Voorzitter Ronald Lubbers zei rond de winterstop dat de club een joekel van een probleem heeft als ze degraderen.
 

Joost

Well-known member
Maar jij komt er nu ook pas mee, dus het was niet duidelijk?
Klopt. Het was mij live ook niet opgevallen, ik denk dat het ook niet in de herhalingen zat.

Wat me enkel verbaasd is dat de VAR hier niet heeft ingegrepen. Het lijkt er tijdens de nacompetitie sowieso op dat de VAR zich niet in het spel wil mengen want ook bij De Graafschap v Roda & Emmen v NAC waren er toch wel een paar momenten waarvoor in de reguliere competitie de scheidsrechter wel naar de kant werd gevraagd.

Voordat we weer dat gezeur krijgen; ik zeg hier helemaal niet dat Roda verloren heeft vanwege een fout van de arbitrage. Hoewel het in mijn ogen een fout was en de dynamiek van de wedstrijd essentieel veranderde was het veel te vroeg in het duel om alles daar aan op te hangen.
 

zwammy

Well-known member
Pfff, die mails van NAC met let op je kunt bijna bestellen laat je nog wel twijfelen om te gaan zeg, maar goed, volgend jaar weer.
 
Bovenaan