Wie gaat er promoveren??

JMD

Well-known member
En zo gaat Emmen er dan toch uit...
Volgens mij heeft Pena weinig pingels gemist in het seizoen, en dan uitgerekend nu...
 

JMD

Well-known member
NAC - NEC is ooit de bekerfinale geweest, natuurlijk ook al in de eredivisie en eerste divisie gespeeld, en ongetwijfeld wel eens in de nacompetitie, maar ooit als finale nacompetitie?

Voor Emmen wel dramatisch, die zullen zwaar terugmoeten in de begroting, en die was vrij hoog (ik hoorde volgens mij qua spelersbudget iets van 13e van de eredivisie).
 

erka

Well-known member
Sneu voor Emmen wel, maar aan de andere kant: met zo'n overwicht moet je gewoon het in de wedstrijd afmaken.
 

Maasveld

Well-known member
NAC - NEC is ooit de bekerfinale geweest, natuurlijk ook al in de eredivisie en eerste divisie gespeeld, en ongetwijfeld wel eens in de nacompetitie, maar ooit als finale nacompetitie?

Voor Emmen wel dramatisch, die zullen zwaar terugmoeten in de begroting, en die was vrij hoog (ik hoorde volgens mij qua spelersbudget iets van 13e van de eredivisie).
Paar jaar geleden met Dessers geloof ik.
 

Batigoal

Well-known member
Emmen gooide ook niet met alles wat ze hadden om nog een goal te maken. Of ze konden gewoon niet beter. Wel zonde, het was een leuke ploeg in de Eredivisie.

Gefeliciteerd @zwammy! Gaat die gekke Steijn het straks nog flikken ook.
 

Joost

Well-known member
HUGODVER ja!!!!!!!!!!!

Wat een kut lub, gelukkig mijn kutclub.

Hup zondag, HUP NAC!

Dank Allen, zondag 0-3 maar goed, vandaag was leuk.
Jullie spelen thuis; 4-0 dus. Dit NEC is helemaal niet zo goed, jullie achterhoede maakt niet van zulke blunders en van Rooij gaat echt die bal er met nog een zondagsschool inschieten.
 
Bovenaan