Volgens de laatste ontwikkelingen zou dat zo rond 8 januari moeten gaan lukken ja.Kunnen ze ook prikken?
Dan al? Valt me niet tegen.
Ik heb het even berekend maar als we 5000 robots per dag 1 vaccinatie laten prikken dan zijn we over een maand of drie van de ellende af.Pff ze moeten weer zo snel snel snel zijn. Laat ze eens geduld hebben net als andere landen!1!
Ik heb het even berekend maar als we 5000 robots per dag 1 vaccinatie laten prikken dan zijn we over een maand of drie van de ellende af.
5000 × 3, 23 = 5 wortel 28 x 3 tot de macht 18 jack in the box, 7 terughalen (voor compensatie dalende R), dan zijn voldoende mensen ingeënt om terug te gaan naar een normale samenleving. Het is wel een sterk vereenvoudigde berekening, maar zo krijg je een beetje een idee.Hmm oké. Kun je daar ook een uitgebreide berekening van laten zien?
Stiften... ))18 jack in the box, 7 terughalen
Dus als ik het goed begrijp heb ik ongeveer 50% kans dat ik eind volgende maand weer kan zuipen met m'n vriendjes?5000 × 3, 23 = 5 wortel 28 x 3 tot de macht 18 jack in the box, 7 terughalen (voor compensatie dalende R), dan zijn voldoende mensen ingeënt om terug te gaan naar een normale samenleving. Het is wel een sterk vereenvoudigde berekening, maar zo krijg je een beetje een idee.
Sterker nog, precies 50% kans.Dus als ik het goed begrijp heb ik ongeveer 50% kans dat ik eind volgende maand weer kan zuipen met m'n vriendjes?
Mits je op darten zit.Dus als ik het goed begrijp heb ik ongeveer 50% kans dat ik eind volgende maand weer kan zuipen met m'n vriendjes?
Wat is er mis met zonnepanelen op je huis? Ik ben daar financieel toch wel voordelig mee uit.Wind Turbine Blades Can’t Be Recycled, So They’re Piling Up in Landfills - Bloomberg
Zoals al veel vaker gezegd het is één grote scam.
Biomassa, zonnepanelen en windmolens.
Maar de wetenschappers zijn zeer competitief naar elkaar toe dus dat zou zichzelf wel reguleren. Probleem is alleen als je hier als wetenschapper kritisch op bent , de kans groot is dat je gecanceld word en dat je minder werk krijgt.
Wind Turbine Blades Can’t Be Recycled, So They’re Piling Up in Landfills - Bloomberg
Zoals al veel vaker gezegd het is één grote scam.
Biomassa, zonnepanelen en windmolens.
Maar de wetenschappers zijn zeer competitief naar elkaar toe dus dat zou zichzelf wel reguleren. Probleem is alleen als je hier als wetenschapper kritisch op bent , de kans groot is dat je gecanceld word en dat je minder werk krijgt.
Zonneweides waar giga parken worden aangelegd( en de grond eronder groeit niets meer). Krengen zijn nauwelijks te recyclen, en bij brand heb je de omgeving onder het glasvezel van de panelen.Wat is er mis met zonnepanelen op je huis? Ik ben daar financieel toch wel voordelig mee uit.
Dat zou zomaar kunnen, maar dat hoeft niets af te doen aan mijn stelling.Zou het zo maar kunnen dat deze auteur ook een wetenschapper is respectievelijk een wetenschappelijke opleiding heeft gevolgd?
Dat zou zomaar kunnen, maar dat hoeft niets af te doen aan mijn stelling.