Fregge
Well-known member
Limburg wel jaIn Zuid2 hebben we al voetbal. 😎
We hebben zelfs nooit iets anders gehad.
Maargoed we schijnen wel achter te lopen.
Limburg wel jaIn Zuid2 hebben we al voetbal. 😎
heeft niets met moderniteit te maken. Gaat erom dat je het beste kiest voor alle amateurvoetballers en wie denkt dat weekendvoetbal daar een uitkomst biedt ,zit er naast.In Zuid2 hebben we al voetbal. 😎
Als je het beste wilt voor iedereen dan is compromissen sluiten onontkomelijk. Veel clubs kunnen dat, een kleiner groepje clubs kan dit niet.heeft niets met moderniteit te maken. Gaat erom dat je het beste kiest voor alle amateurvoetballers en wie denkt dat weekendvoetbal daar een uitkomst biedt ,zit er naast.
Voor Limburgers zal dat zondag voetbal zijn, voor de steden wellicht ook en voor de overige gebieden zaterdag. prima toch?
Nee, voor weekendvoetbal, zoals nu dus het geval is. Leer er nou maar mee leven.Prima toch. Kies je gewoon voor zondagvoetbal.
Schrijf ik dat op ? Ik stel dat vanuit gemeenschappelijk belang het nodig is om compromissen te sluiten. Vertel een N-O, welke compromissen hebben de traditionele/confessionele zaterdagclubs gesloten ?Weekendvoetbal is helemaal niet het beste voor iedereen.
Tuurlijk wel. Evenals zondagvoetbal. Kan iedereen kiezen wat hij of zij wil. geen problemen.Zaterdagvoetbal ook niet
leuk gezegd,, maar het gaat erom waarom deze situatie gecreeerd is. Er was volgens velen geen probleem met het amateurvoetbal in Nederland.Nee, voor weekendvoetbal, zoals nu dus het geval is. Leer er nou maar mee leven.
Precies. MAar dat is voor sommigen lastig. Gelukkig kunnen die dan wel meerdere accounts aanmaken en dan met elkaar praten op een forum en dan lijkt het net alsof heel veel mensen het met ze eens zijn... Spiegelpaleis...Nee, voor weekendvoetbal, zoals nu dus het geval is. Leer er nou maar mee leven.
wat heb jij een hoop spiegelaccounts zeg. Volgens mij waren er ook enquêtes die zeiden dat er geen animo was vooor het weekendvoetbalvoorstel.Precies. MAar dat is voor sommigen lastig. Gelukkig kunnen die dan wel meerdere accounts aanmaken en dan met elkaar praten op een forum en dan lijkt het net alsof heel veel mensen het met ze eens zijn... Spiegelpaleis...
Je weet dat ik niet direct op je reageer NO, je BS is al meer dan genoeg weerlegd, ik doe dat bij uitzondering nu wel om aan te geven dat ik ook je spiegelaccount (ik kan niet naar IP kijken, daar hebben we de mods voor, maar je postgedrag verraadt je compleet) op negeren ga zetten.maar leg het gewoon eens uit wat de reden was? was dr een probleem?
Jij bent moderator zie ik, Dan zou je beter moeten weten.Als ik de bijdrages van noordooster en Check van de afgelopen dagen naast elkaar leg, zit er een interessant patroon in![]()
Het is een begin van de piramide om de doorstroming van alle klassen te bewerkstellen en zo een eerlijker speelveld te creëren.maar is er al een antwoord op de vraag welk probleem er wordt opgelost met weekendvoetbal.?
?Het is een begin van de piramide om de doorstroming van alle klassen te bewerkstellen en zo een eerlijker speelveld te creëren.
dat er hier gelijk op de man gespeeld wordt, is wel duidelijkm terwijl je gewoon een inhoudelijk gesprek wil voeren.De zondagmannetjes denken daarmee ten koste van het zaterdagvoetbal de neergang van het zondagvoetbal tot staan te kunnen brengen.
En dulden daarbij geen tegenspraak of komen met valse beschuldigingen en beledigingen richting eenieder die de nadelen van het weekendvoetbal ter sprake brengt.
Dat klopt dus niet?
Doorstroming van alle klassen was er toch al met de twee piramides?
oke next.