Weekendvoetbal

ChecK

New member
Welnee, stel je voor zeg. Je zou maar een competitie hebben zoals in 200+ andere landen zonder calvinistisch/conservatief (doorhalen wat niet van toepassing is) onderscheid en zonder bescherming van de profclubs. Waarbij elke club in één pyramide de kans heeft om zo hoog en laag te spelen als hun niveau het toelaat. Het idee al.

Dan hebben al die mensen niks meer te zeuren. Dat moeten we niet hebben.
ook jij hebt dus geen valide argument. Wordt een beetje vervelend als je gewoon een mening hier deelt en het word weggehoond,,,
 

JMD

Well-known member
Welnee, stel je voor zeg. Je zou maar een competitie hebben zoals in 50+ andere Europese landen zonder calvinistisch/conservatief (doorhalen wat niet van toepassing is) onderscheid en zonder bescherming van de profclubs. Waarbij elke club in één pyramide de kans heeft om zo hoog en laag te spelen als hun niveau het toelaat. Het idee al.

Dan hebben al die mensen niks meer te zeuren. Dat moeten we niet hebben.
Inderdaad... Al die 50+ andere landen doen het helemaal fout natuurlijk.
 

Joost

Well-known member
In Zuid2 hebben we al voetbal. 😎
We hebben zelfs nooit iets anders gehad.

Maargoed we schijnen wel achter te lopen.
 

ChecK

New member
In Zuid2 hebben we al voetbal. 😎
We hebben zelfs nooit iets anders gehad.

Maargoed we schijnen wel achter te lopen.
heeft niets met moderniteit te maken. Gaat erom dat je het beste kiest voor alle amateurvoetballers en wie denkt dat weekendvoetbal daar een uitkomst biedt ,zit er naast.

Voor Limburgers zal dat zondag voetbal zijn, voor de steden wellicht ook en voor de overige gebieden zaterdag. prima toch?
 

Baggio

Active member
heeft niets met moderniteit te maken. Gaat erom dat je het beste kiest voor alle amateurvoetballers en wie denkt dat weekendvoetbal daar een uitkomst biedt ,zit er naast.

Voor Limburgers zal dat zondag voetbal zijn, voor de steden wellicht ook en voor de overige gebieden zaterdag. prima toch?
Als je het beste wilt voor iedereen dan is compromissen sluiten onontkomelijk. Veel clubs kunnen dat, een kleiner groepje clubs kan dit niet.
 

Baggio

Active member
Weekendvoetbal is helemaal niet het beste voor iedereen.
Schrijf ik dat op ? Ik stel dat vanuit gemeenschappelijk belang het nodig is om compromissen te sluiten. Vertel een N-O, welke compromissen hebben de traditionele/confessionele zaterdagclubs gesloten ?
 

JMD

Well-known member
Nee, voor weekendvoetbal, zoals nu dus het geval is. Leer er nou maar mee leven.
Precies. MAar dat is voor sommigen lastig. Gelukkig kunnen die dan wel meerdere accounts aanmaken en dan met elkaar praten op een forum en dan lijkt het net alsof heel veel mensen het met ze eens zijn... Spiegelpaleis...
 

ChecK

New member
Precies. MAar dat is voor sommigen lastig. Gelukkig kunnen die dan wel meerdere accounts aanmaken en dan met elkaar praten op een forum en dan lijkt het net alsof heel veel mensen het met ze eens zijn... Spiegelpaleis...
wat heb jij een hoop spiegelaccounts zeg. Volgens mij waren er ook enquêtes die zeiden dat er geen animo was vooor het weekendvoetbalvoorstel.

maar leg het gewoon eens uit wat de reden was? was dr een probleem?
 

JMD

Well-known member
maar leg het gewoon eens uit wat de reden was? was dr een probleem?
Je weet dat ik niet direct op je reageer NO, je BS is al meer dan genoeg weerlegd, ik doe dat bij uitzondering nu wel om aan te geven dat ik ook je spiegelaccount (ik kan niet naar IP kijken, daar hebben we de mods voor, maar je postgedrag verraadt je compleet) op negeren ga zetten.
 
Bovenaan