En trouwens de claim alsof racisme, betalen van spelers, het gebruik van drugs en het te hoog inschatten van eigen toeschouwersaantallen alleen zouden voorkomen in dorpen en steden met hoog spelende zaterdagclubs lijkt me enigszins overdreven.
Tuurlijk wel. Bij zaterdagclubs heerst statutaire racisme, Op zondag voetballen ze voor 3 consumptiebonnen en een letter van banket bij Sinterklaas. Leden van zaterdagclubs hebben in tegenstelling tot zondagclubs altijd de neus vol en saboteren ze de toeschouwersaantallen om beter voor de dag te komen. Dat is toch algemeen bekend. Het betekent uiteraard niet dat zondagclubs Roomser dan de Paus zijn. In tegendeel!
Ja, meer in de bijbelgordel. Daar is genoeg onderzoek naar gedaan. Alleen het is nog vaak een taboe.
Zou kunnen. Mij niet bekend. Ik vind het dan wel vreemd dat die politieke partij met die verachtelijke gedachtengang waar mensen uit die omgeving doorgaans op stemmen nog altijd zeer stabiel is
Maar dan idd ook niet meer meedoen aan knvb beker, zelf scheidsrechter regelen enz. Moet je zien hoe snel.ze dan met hangende pootjes terugzijn
Denk jij dit nou echt of is de wens de vader van de gedachte. Kuchtfietserij in ieder geval, maar dat zal je stiekem zelf ook wel weten.