Wedstrijdtopic - groepsfase

Max

Administrator
Forumleiding
Ok, dat wist ik niet. Ik kan me alleen de vele zeikende mensen herinneren.

Dat de helft van Europa mee doet is belachelijk en de opzet met groepen waarin 16 van de 24 landen doorgaan. Dat landen als Wales en IJsland sowieso bij de laatste zestien hadden gezeten doet daar wat mij betreft niet aan af. Debutanten vind ik juist altijd wel mooi.
 

Friesland

Well-known member
Nergens op. Ik vond het een grappig feitje wat ik las. En ik moest vervolgens denken aan de mensen die zeiden dat je dit soort matige landen erbij kreeg vanwege de nieuwe opzet. Terwijl ze er normaal dus ook bij hadden gezet.

OK. Met 16 landen zouden de nummers 3 zich niet kwalificeren.
Van de nummers 2 zouden de beste 3 zich rechtstreeks plaatsen. Dit zouden Rusland, IJsland en Roemeni? zijn geweest. De overige 6 nummers 2 hadden play-offs moeten spelen.

Van de 11 landen die nu bij de laatste 16 zitten, zouden Hongarije en zeker 2 andere landen er niet bij hebben gezeten.
 

Friesland

Well-known member
Noord Ierland was zelfs poulewinnaar. Je vraagt je af hoe ze dat in godsnaam voor elkaar hebben gekregen.

Groepshoofd Griekenland (zelfs 0 punten tegen de Faer?er) eindigde in die groep als laatste. Dat lijkt een kwestie van "als de kat van huis is..."
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Heerlijke pot dit. Mooi tempo, ploegen zijn aan elkaar gewaagd. Kroati? heeft echt een mooie ploeg.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Beter dan die twee die we van het weekend gezien hebben. Hoewel Belgi? ook nog wel te doen was in de tweede helft. En de ambiance was mooi.

Ambiance bij Itali? - Zweden was ook prachtig. Sowieso een topweekend om nooit te vergeten.
 
Bovenaan