Of gaat onderling resultaat voor doelsaldo ?
Ben benieuwd wanneer 'de pers' dat doorheeft...
Heerlijke wedstrijd, met een machtig slot. Kroati? komt zo akelig dicht in de buurt van mijn favoriete ploeg op dit EK. Die ploeg heeft alles. Al moet deze spits wel blijven staan, in plaats van Mandzukic.
Ik vind ze de beste ploeg op dit EK. Dat wil niet zeggen dat ze dan ook gaan winnen, want op het WK 2014 was het vooral Colombia dat indruk maakte, en die vlogen er dan in de kwartfinale uit. Maar in drie wedstrijden leuk voetbal gebracht en nu zelfs zonder hun beste man winnen ze gewoon Spanje dat door iedereen al tot topfavoriet was gebombardeerd. Dan vind ik andere favorieten als Frankrijk en Duitsland toch een stuk minder om te kijken voorlopig.
En Kalinic voetballend inderdaad stukken beter. Mandzukic toch meer een man die je er nog als breekijzer kan ingooien als het voetballend niet lukt. Op zich vind ik hem geen verkeerde spits, maar het is niet toevallig dat Guardiola hem eruit gooide bij Bayern.
Ik kom er dus pas achter dat al 20 jaar het onderling resultaat bepalend is op EK's.
Idem haha.
In 1996 nog niet toch? Want toen was die goal van Kluivert nog zo belangijk.
Panenka! wel.Had Studio Frans het al door?
Hier staan ze zelfs in de fontein.Pfff, toeteren omdat je 3e bent geworden
Als het onderling resultaat gelijk is wordt er naar het doelsaldo gekeken.Ja, 0-0. En 2-0 tegen Zwitserland en 1-4 tegen Engeland.
Hier staan ze zelfs in de fontein.
Als het onderling resultaat gelijk is wordt er naar het doelsaldo gekeken.
Idem haha.
In 1996 nog niet toch? Want toen was die goal van Kluivert nog zo belangijk.
UEFA = onderling resultaat, FIFA = doelsaldo.
Heeft Will Grigg nu nog steeds niet gespeeld?
Heeft Will Grigg nu nog steeds niet gespeeld?
Coach speelt er niet goed op in.Heeft Will Grigg nu nog steeds niet gespeeld?