Wedstrijdtopic - groepsfase

Maasveld

Well-known member
Als je geen 3e wordt kun je ook niet bij de beste 4 nummers 3 zitten. Bovendien zeg ik normaal gesproken en normaal gesproken wint een Albanie al niet van Frankrijk.
Ik werd even op het verkeerde been gezet omdat je postte dat Hongarije al door was. Daarom dacht ik dat 3 punten sowieso genoeg was.

U.G.

Well-known member
'IJsland vierde het punt alsof ze het EK hebben gewonnen' :eek:mg::eek:mg::eek:mg:

Er werd CR gevraagd wat ie van het voetbalsprookje vond en hoe ver dat kon gaan reiken voor de Ijslanders ?

Begrijpelijk dat zo'n land de dubbeldekkers parkeert, maar gezien de toon die hun coach vooraf aanzette zie ik ook niet waarom je fluwelen handschoentjes zou moeten dragen naar hun toe.

Sowieso uit de context gerukt. Engels lulkoek.

JMD

Well-known member
Werd nog spannend aan het eind. Ik viel in het duel toen Rusland 1-2 maakte en heb alleen maar Rusland in de aanval gezien...

Forza AZ

Well-known member
Ik werd even op het verkeerde been gezet omdat je postte dat Hongarije al door was. Daarom dacht ik dat 3 punten sowieso genoeg was.
Als Hongarije nog 2x verliest, dan kunnen ze nog gewoon laatste worden. Nu is nog niemand zeker van de 1/8e finales. Zwitserland kan straks de 1e worden als ze winnen van Roemeni?.

Bovenaan