Dus als Albani? en Roemeni? vanavond winnen zijn alle vier de landen in poule A door?Nu wel. Ook zie ik ze nog wel een puntje pakken tegen Ijsland.
Als je geen 3e wordt kun je ook niet bij de beste 4 nummers 3 zitten. Bovendien zeg ik normaal gesproken en normaal gesproken wint een Albanie al niet van Frankrijk.Dus als Albani? en Roemeni? vanavond winnen zijn alle vier de landen in poule A door?
Ik werd even op het verkeerde been gezet omdat je postte dat Hongarije al door was. Daarom dacht ik dat 3 punten sowieso genoeg was.Als je geen 3e wordt kun je ook niet bij de beste 4 nummers 3 zitten. Bovendien zeg ik normaal gesproken en normaal gesproken wint een Albanie al niet van Frankrijk.
'IJsland vierde het punt alsof ze het EK hebben gewonnen'mg:
mg:
mg:
Als Hongarije nog 2x verliest, dan kunnen ze nog gewoon laatste worden. Nu is nog niemand zeker van de 1/8e finales. Zwitserland kan straks de 1e worden als ze winnen van Roemeni?.Ik werd even op het verkeerde been gezet omdat je postte dat Hongarije al door was. Daarom dacht ik dat 3 punten sowieso genoeg was.
Kun je me even aanmelden bij die man voor VI?
Waar is Stanciu? De enige die kan voetballen.
Dan weet ik het ook niet meer.