Wedstrijdtopic - groepsfase

Fabian

Active member
Als ze zo'n moeite blijven houden met kansen benutten, dan wordt het nog zwaar genoeg tegen Hongarije en Oostenrijk.

Verder komt Ronaldo in aanmerking voor de Sjaak Swart award.

Zat Ronaldo ook op een plastic tuinstoeltje?

Abubakari

Well-known member
ABU'ctje :eek:..clever. Maarruh, jij staat verderop in de Sat?mania gewoon laatste in je poule, toch ? Of ben je een slowstarter en komt nu je Carl Lewis eindsprint ?

Ik heb er vandaag zin in, dus 4-0.

Ik dacht laat ik je matsen. Je had er zoveel zin in, om dan al van te voren te verklappen dat ze niet eens zouden winnen leek me not done.

Leuk, zo'n stuntje van de sympathieke IJsmannen. Hopelijk pakken ze tegen Oostenrijk nog een stuk of 4 punten. Ik heb maar een klein stukje gezien, toen zag ik Nani alweer schijndood liggen na een klein tikje. Het blijft jammer dat een ploeg die goed kan voetballen uit zoveel aanstellers bestaat.

U.G.

Well-known member
Ik dacht laat ik je matsen. Je had er zoveel zin in, om dan al van te voren te verklappen dat ze niet eens zouden winnen leek me not done.

Leuk, zo'n stuntje van de sympathieke IJsmannen. Hopelijk pakken ze tegen Oostenrijk nog een stuk of 4 punten. Ik heb maar een klein stukje gezien, toen zag ik Nani alweer schijndood liggen na een klein tikje. Het blijft jammer dat een ploeg die goed kan voetballen uit zoveel aanstellers bestaat.

Het spel was best ok, vooral nog als je ziet hoe nerveus sommige waren, maar het is en blijft idd een grove schande niet te kunnen winnen van Ijsland als veel groter land, dat terwijl je het allang beslist had kunnen/moeten hebben natuurlijk met de kansen oa van meneer Gouden Bal.

Ietsjes meer agressie op het middenveld en dit komt gewoon goed, ik zie de fuzz niet.

Zolang ze winnen maakt de aanstellerij mij echt helemaal nada uit, als ze daarmee maar zelf geen geel pakken. Op het moment dat het niet draait, geloof me, vind ik het tig keren erger dan de neutrale of 'neutrale' kijker. Zo opportuun of hypocriet ben ik dan ook weer.

Laatst bewerkt:

PES5

Administrator
Forumleiding
Dzyuba vind ik echt op Elmander lijken. Precies dezelfde stijl. Rusland had moeten leiden, maar Slowakije scoort. Knappe goal!

Bovenaan