Wedstrijdtopic - groepsfase

Cees

New member
Lekker doelpunt, maar weer een keeper die er niet goed uitziet. Een topkeeper stopt deze gewoon.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Mooie goal hoor. Technisch perfect, als je ziet hoe hoog die bal aankwam.

Wel weer typerend na een afgeslagen voorzet.
De backs van Kroati? hebben er al meer dan 10 gegeven. De flanken zijn voor hen. Ik vind de Turken aanvallend matig.
 

Fenerium

Member
Als je Toprak nou had meegenomen had je een solide verdediger gehad. Kon je die Tufan op de bank laten en Topal gewoon naast Inan laten spelen. Als je het gehele seizoen bij je club al slecht hebt gespeeld begrijp ik niet hoe je op het EK kan staan.

Žuti;166894 zei:
Mag die weleens meedoen?

Wanneer die gast wordt ge?nterviewd zit hij alleen maar de grote 3 van Barca op te hemelen. Onzeker mannetje die Arda, komt gewoon net te kort voor de wereldtop als je het mij vraagt.
 
Laatst bewerkt:

PES5

Administrator
Forumleiding
De verdediging vind ik dan weer net niet het probleem van de Turken. Die halen heel veel weg.

Vooral over de vleugels komt er niks en die spits bakt er helemaal niks van.
 

Fenerium

Member
De verdediging vind ik dan weer net niet het probleem van de Turken. Die halen heel veel weg.

Vooral over de vleugels komt er niks en die spits bakt er helemaal niks van.

Dat is ook het probleem als je het mij vraagt. Je hoort er voetballend uit te komen maar elke bal wordt inderdaad zsm naar verwegistan geschoten.
 

Fenerium

Member
Dat schot van Tufan net na een kwartier spelen gaf een duidelijk beeld van wanhoop aan. Te weinig aanspeelpunten dus probeert hij het maar van die afstand. De Kroaten staan gewoon goed opgesteld.
 

Batigoal

Well-known member
Wanneer die gast wordt ge?nterviewd zit hij alleen maar de grote 3 van Barca op te hemelen. Onzeker mannetje die Arda, komt gewoon net te kort voor de wereldtop als je het mij vraagt.

Niet iedereen kan wereldtop zijn en dat is niet erg. Wel is zijn transfer naar Barcelona zo ongeveer de domste keuze die Turan heeft kunnen maken. Hopelijk komt hij er weg deze zomer, anders zit Turkije de komende jaren met de spelmaker zonder speeltijd.
 

Batigoal

Well-known member
Die Kroaten hadden dit al lang moeten afmaken. Dat was vaak ook het probleem tijdens voorgaande toernooien. Prima spelen, maar weinig effectief.
 
Bovenaan