Wedstrijdtopic - groepsfase

JFK

Well-known member
Maakt niet uit, die kiest zo dat fragment uit Ghana en zijn voetbalschool.

Overigens praat die vrouw wel interessant over Rusland, ze zit mij niet in de weg met haar verhalen, dit itt tot Piet Niehe.
Ik vind het wel een leuk dametje.
 

inhethoekje

Active member
De combinatie met Borst werkte prima. Nu moet hij het programma dragen, maar dat lukt nog niet echt.

Ik vind alleen Pierre goed en Van der Vaart ok?. Voor de rest slaat het nergens op. Een vrouw uitnodigen, om een half uur mee over de politieke situatie in Rusland te gaan ouwehoeren. Flikker op man.

Wat mij een beetje tegenstaat aan Borst is dat vermoeiende gepraat van hem, het moet allemaal heel kunstenaarsachtig overkomen, over elke zin denk hij na eer hij hem uitspreekt, want het moet vooral klinken als Hugo Camps.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Nou, bedankt Henk voor je bijdrage, we zitten in 2016, het EK is bezig maar jij mag over 1976 ouwehoeren.

Ik begrijp dat hij dit toernooi het EK 1980 ook nog gaat behandelen.

De combinatie met Borst werkte prima. Nu moet hij het programma dragen, maar dat lukt nog niet echt.

Ik vind alleen Pierre goed en Van der Vaart ok?. Voor de rest slaat het nergens op. Een vrouw uitnodigen, om een half uur mee over de politieke situatie in Rusland te gaan ouwehoeren. Flikker op man.

Ze hebben dit jaar niet die muzikant uit Belgi? uitgenodigd, dus dat scheelt. Zal je net zien dat die er vanaf morgen iedere dag zit.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik ook, leuke dame om te zien en ze had goede verhalen over Rusland, weer een keer wat anders als die mafkees Derk Sauer.

Die zullen we de volgende keer wel zien bij een wedstrijd van Rusland of hebben die Russen hem nu opgesloten?
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Die Van der Vaart lijkt wel 40, met z'n bruine kop. Dat die Spaan nog geld vangt voor zulke flutstukjes is helemaal waanzin.

Engeland zoals altijd weer een wanprestatie. Het ziet er leuk uit, maar waar is de frivoliteit en de creativiteit? Tegen een team dat de kunst verstaat om tussen de linies te spelen, gaan ze er straks weer vies hard af.
 
Bovenaan