Wedstrijdtopic - groepsfase

inhethoekje

Active member
Hoe hij Chelsea uitspreekt. Selsie....lazer op opa!

Pierre van Hooijdonk,heeft er in zijn voetballeven een kleine 300 vrije trappen ingerost,maar omdat Piet het die jongen gunde was het een hele goede vrije trap.
Pleur op vent,daar had Pierre het niet over.

En dan zeiken jullie dat er over Rusland wordt geouwehoerd maar Piet Niehe mag weer slap lullen over een sportschool in Ghana.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Pierre van Hooijdonk,heeft er in zijn voetballeven een kleine 300 vrije trappen ingerost,maar omdat Piet het die jongen gunde was het een hele goede vrije trap.
Pleur op vent,daar had Pierre het niet over.

Nul voetbaltechnische argumenten van Piet.
 

inhethoekje

Active member
Valt me mee dat er niet voor de 300 e keer beelden zijn uitgezonden dat hij in de VIP lounge zit van Abramovich met Piet Niehe naast hem in zijn Cjelsie trainingspak.
 

inhethoekje

Active member
van der Vaart vindt ik trouwens wel relaxed overkomen, 100 keer beter als die de Ridder die vanmiddag stotterend naast Dione zat en nog geen naam kon opnoemen van spelers waar hij toch echt 90 minuten naar had zitten kijken.

Wie heeft ooit bedacht dat de Ridder een aanwinst zou zijn voor Studio Sport?
 

inhethoekje

Active member
Pietje is na een uur al weer vergeten welk moment hij had genomineerd voor de top 5.

Maakt niet uit, die kiest zo dat fragment uit Ghana en zijn voetbalschool.

Overigens praat die vrouw wel interessant over Rusland, ze zit mij niet in de weg met haar verhalen, dit itt tot Piet Niehe.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Die presentator, Schut oid, is ook wel hemeltergend slaapverwekkend.

De combinatie met Borst werkte prima. Nu moet hij het programma dragen, maar dat lukt nog niet echt.

Ik vind alleen Pierre goed en Van der Vaart ok?. Voor de rest slaat het nergens op. Een vrouw uitnodigen, om een half uur mee over de politieke situatie in Rusland te gaan ouwehoeren. Flikker op man.
 

JFK

Well-known member
Pierre van Hooijdonk,heeft er in zijn voetballeven een kleine 300 vrije trappen ingerost,maar omdat Piet het die jongen gunde was het een hele goede vrije trap.
Pleur op vent,daar had Pierre het niet over.

En dan zeiken jullie dat er over Rusland wordt geouwehoerd maar Piet Niehe mag weer slap lullen over een sportschool in Ghana.

Ja kreupele Piet moeten ze maar niet meer uitnodigen.
 
Bovenaan