Wedstrijdtopic - groepsfase

Batigoal

Well-known member
Corluka geraakt door een object uit het publiek. Uiteraard nadat duidelijk was dat het iets uit het publiek was niet meer in beeld gebracht.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Daar zagen we al even zijn klasse. Wat kijk ik er naar uit om die jongen bij Dortmund aan het werk te zien.
 

Batigoal

Well-known member
Straks Noord-Ierland, wat mij betreft op papier het zwakste team op dit EK. Geen enkele echt goede speler in de selectie. Slechts een paar spelers die het redden in de Premier League en dan hebben ze pech dat Chris Brunt er vanwege een blessure niet bij is dit toernooi.
 

Kielse Rat

Well-known member
Kroati? maakte toch wel indruk. Hadden er makkelijk drie moeten maken. Daar gaat Spanje mee afzien, en ik hoop eerlijk gezegd dat het niet zo uitkomt dat Belgi? ze in de tweede ronde loot.
 

Raul

Well-known member
Haha als Belgi? het red, ik denk echt dat je je verwachtingen bij moet stellen.

Turkije viel mij echt tegen zeg, had meer van ze verwacht.

Kan trouwens iemand die de Ridder zijn microfoon afpakken?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Op basis waarvan zit De Ridder daar? Nooit verder gekomen dan Jong Oranje en een paar wedstrijdjes bij Ajax. Daarna niveau RKC met alle respect.
 

JMD

Well-known member
Als Engeland tegen Noord Ierland speelt, dan spelen ze maar 1x het volkslied?? Hoor nu dat Noord Ierland ook God Save the Queen als volkslied heeft. Apart...
 

Max

Administrator
Forumleiding
Als Engeland tegen Noord Ierland speelt, dan spelen ze maar 1x het volkslied?? Hoor nu dat Noord Ierland ook God Save the Queen als volkslied heeft. Apart...

Een deel zingt niet mee. Politieke redenen?

Jammer, ik had voor deze wedstrijd gehoopt op een analyse van Mr Polska.

Ik had wel een diepgravende analyse willen horen over de Poolse vrouwen. Wellicht in augustus naar Warschau, dus ik wil wel weten waar ik aan toe ben. Net als ik gisteren meer had verwacht van de Russische analiste.
 

Maasveld

Well-known member
Op basis waarvan zit De Ridder daar? Nooit verder gekomen dan Jong Oranje en een paar wedstrijdjes bij Ajax. Daarna niveau RKC met alle respect.
Ik dacht dat ie er alleen gisteren zou zitten omdat hij bij de grasspringers heeft gespeeld. Schijnbaar komt hij dus vaker.
 
Bovenaan